Anoniem2 Geplaatst: 25 september 2007 Delen Geplaatst: 25 september 2007 Hallo,\r\n\r\nIk moet voor school een site maken.\r\nIk wil graag een gastenboek maken. Ik gebruik frontpage.\r\nIk ben nu voor het eerst een site te maken maar een gastenboek lukt mij niet.\r\n\r\ngr. computerproblemen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2007 Hiervoor heb je PHP nodig... Kan je dat? Er zijn overigens ook kant-en-klare gastenboeken te vinden op het internet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2007 kijk maar eens op [url]www.needscripts.com[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2007 Ik wil het liefste iets zonder reclame.\r\nIn verband dit voor school is.\r\n\r\nalvast bedankt voor jullie reacties. \r\nzal eens kijken wat er allemaal op die site te vinden is. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2007 Ik heb onderstaande code gevonden.\r\nWie weet of hier nog fouten in zitten:\r\n\r\nCode zit in de bijlage Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2007 [url]www.websitemaken.be[/url] \n\nstaat een tutorial op hoe je een gastenboek kan maken, staan ook kant en klaare Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2007 Het is nu gelukt met het gastenboek wat ik heb gevonden (zie mijn vorige reply).\r\n\r\nIk heb alleen een vraagje.\r\n\r\nHoe moet ik chmod instellen?\r\n\r\nAls ik alles aanvink dan werkt het wel.\r\nAls ik niks aanvink werkt het niet.\r\n\r\nMoet ik alles aanvinken of bepaalde dingen niet.\r\n\r\n[URL=www.sectorwerkstuk.110mb.com]Dit is trouwens mijn site[/URL]\r\n\r\nGr computerproblemen Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen