Anoniem2 Geplaatst: 25 september 2007 Delen Geplaatst: 25 september 2007 Hallo,\r\n\r\nIk heb hier nog een hele oude windows (3.2??) staan.\r\nOp deze laptop is een systeemwachtwoord ingesteld en deze weet ik niet meer.\r\nIs er een manier om hier achter te komen?\r\n\r\nM.v.g.\r\nChristiaan S. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2007 In het bios ingesteld? Meestal kun je dat wel verhelpen, door het bios te resetten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2007 ik heb het wachtwoord ook nodig om in de bios te komen.. Dat is een probleem denk ik dan? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2007 Resetten, dus het cmos clearen mbv. de jumper. In negen van de tien gevallen is het wachtwoord dan gewist. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2007 Ik heb geen jumper kunnen vinden in de computer en had ergens op internet gelezen dat het je hem ook kon resetten door de batterij er een poosje uit te halen. Nadat ik dit gedaan had was het wachtwoord inderdaad weer weg. Probleem is dus eigenlijk opgelost.\nBedankt voor uw reacties.\n\n\nPs. sorry van mijn late reactie.. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen