Anoniem2 Geplaatst: 25 september 2007 Delen Geplaatst: 25 september 2007 Hallo allemaal,\r\nIk wil graag mijn computer formateren. hij is heel sloom, er staan een paar virussen op, opstarten duurt heel lang, vaak foutmeldingen en er staat heel veel rotzooi op die ik er niet afkrijg. Ik weet dat ik dan al mijn bestanden kwijt ben maar de belangrijkste heb ik al op een dvd gebrand. Toen ik deze computer kocht stond Windows XP home edition er al op en ik kreeg er geen cd-rom bij. Ik heb een Dell Dimension 9100. Ik heb ook geen opening voor een floppie in mijn computer. Is formateren dan mogelijk? Ik had op internet iets gelezen dat als je er geen cd-rom bij hebt gekregen dat er een backup van windows opstaat en je dat kan activeren na het formateren. Is dat waar en moet ik nog iets doen voordat dat werkt? Ik weet niet of ik alle informatie heb gegeven die jullie nodig hebben maar vraag gerust :)\r\nAlvast bedankt.\r\n\r\nTim Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2007 Wellicht staat er op je harde schijf een (verborgen) herstelpartietie. Deze heeft in principe dezelfde inhoud als de herstel-cd.\r\nLees de handleiding om uit te vinden hoe je je systeem moet herstellen. Zo\'n recovery-procedure houdt en het formateren en het herinstalleren van Windows in, dus doe nog even geen moeite om handmatig te gaan formatteren. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen