Anoniem2 Geplaatst: 25 september 2007 Delen Geplaatst: 25 september 2007 Als ik mijn microfoon aansluit op mijn computer dan hoor ik mezelf praten in mijn externe boxen of in mijn hoofdtelefoon \r\nNormaal gezien zou ik mezelf niet mogen horen praten en zouden andere mensen mij wel moeten kunnen horen als ik bv online ga gamen of op msn ga ofzo,,,Nu is dit niet het geval :(\r\nIk hoor alleen mezelf en anderen kunnen mij niet horen.\r\nIk heb al bij geluiden en audio apparaten gekeken maar daar staat alles correct\r\nIEMAND??? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2007 Je moet de lijningang output helemaal uitzetten... Bij mij is dat voldoende! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2007 Haal de smiley maar even uit je topictitel...(kun je aanpassen bij het schaartje bij je eerste bericht) is Modje niet zo dol op... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2007 dubbelklikken op het luidsprekericoontje rechtsonder in de taakbalk, dan line-in op mute(of zoiets, kan nu niet kijken omdat ik nu op vista zit) zetten(of mic als daar ook een schuifje voor is, ligt er ook aan op welke aansluiting de mic zit aangesloten)\r\n\r\nals het goed is zou je het nu niet meer kunnen horen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 september 2007 Dat was het indderdaad Bedankt Bram Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen