Ga naar inhoud

probleem met pagina verzenden+ trage Explorer browser -windows Vista

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo Forumgebruikers,\r\n\r\nDit is mijn eerste posting want ik ben net geregistreerd als gebruiker.\r\nSinds enkele weken ben ik in het bezit van een nieuwe snelle computer uitgerust met Windows Vista. Een prachtig programma maar ik zit nu met 2 probleempjes die misschien een simpele oplossing hebben.\r\n\r\n1) \r\nVroeger met mijn oude compu uitgerust met XP kon ik als ik een webpagina wilde verzenden per email op bestand klikken en dan kiezen voor \"pagina verzenden\". Als ik nu met Windows Vista hetzelfde wil doen kan dat niet meer want ik zie geen \"pagina verzenden\"meer staan onder \"Bestand\"; alleen maar \"koppeling verzenden\". Hoe kan ik weer net als vroeger makkelijk een webpagina verzenden met Windows Vista? \r\n\r\n2)\r\n Ik heb 2 browsers op mijn computer te weten Firefox en Microsoft Exporer. Firefox is erg snel maar Explorer is tergend traag en eigenlijk onbruikbaar- pagina\'s laden heel traag en ook het intypen van zoekopdrachten qaat moeizaam en traag.\r\n\r\nHoe kan dit.? Iets dergelijks verwacht je toch niet bij een nieuwe computer?\r\n\r\nAlvast dank voor de respons en wellicht oplossingen.
Link naar reactie
voor vraag 1 kan je het volgende eens proberen:\r\n\r\nDe functie [B]\'Pagina per e-mail verzenden\' [/B]gebruiken\r\n\r\nU kunt de functie \'Pagina per e-mail verzenden\' gebruiken om de huidige webpagina aan een e-mailbericht toe te voegen.\r\n1. Start Internet Explorer 7. \r\n2. Klik op de werkbalk op Pagina en klik op Pagina per e-mail verzenden. \r\n\r\nVraag 2 kan ik je zo geen antwoord op geven, dit kan zoveel oorzaken hebben.
Link naar reactie
Bedankt, voor je tip.\r\nMet Internet Explorer kan dit inderdaad via \"pagina\" en dan \"pagina verzenden\" ( Rechts in de werkbalk) \r\nAlleen is deze browser bij mij heel erg traag en gebruik ik dus voornamelijk Firefox. Bij Firefox zie ik deze mogelijkheid niet. Je hebt daar niet \"pagina\" rechtsboven in de werkbalk en onder bestand staat alleen \"koppeling verzenden\"en niet pagina verzenden\"
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
[QUOTE=tulano;344911]\r\nDe functie [B]\'Pagina per e-mail verzenden\' [/B]gebruiken\r\n\r\nU kunt de functie \'Pagina per e-mail verzenden\' gebruiken om de huidige webpagina aan een e-mailbericht toe te voegen.\r\n1. Start Internet Explorer 7. \r\n2. Klik op de werkbalk op Pagina en klik op Pagina per e-mail verzenden. \r\n[/QUOTE]\r\n\r\nals ik dit probeer krijg ik de volgende melding
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...