Anoniem2 Geplaatst: 24 september 2007 Delen Geplaatst: 24 september 2007 Hallo ik heb een pc. En het verbaast mij soms wat die alle maal aan kan (terwijl het nog niet eens zoon geweldig computertje is, Ben er wel aan gehecht:mrgreen:)\r\n\r\nde specs zijn:\r\n\r\nOS : windows xp sp2\r\nvideokaart : asus N7600gs (AGP)\r\ncpu : AMD athlon 64 3500+ (2.2 GHz)\r\nram : 768 mb (ja ik weet. het is weinig) \r\n\r\nOp het eerste gezicht lijkt het niet zo indrukwekkend maar ondertussen doet hij de volgende games allemaal perfect (op maximum) \r\n\r\nF.E.A.R\r\ncall of duty 2\r\njust cause\r\nvietcong 2\r\ncall of juarez\r\nbioshock (niet helemaal op maximum) (demo) \r\nenemy teretory qwake wars (demo)\r\nhalf life 2 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2007 Ja, en? Waar wil je naar toe met dit topic? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2007 E150,- tegen de 200 aan als er een goedde kast enzo bij zit nog wat meer\n\nJe kan hem beter maken door er meer geheugen in te stoppen. maar er zit een goedde CPU in Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen