Ga naar inhoud

CD/DVDW werkt niet meer

Aanbevolen berichten

Hoi,\r\n\r\nIk heb een maandje geleden een nieuwe notebook gekocht (een Acer Aspire 9410z) met windows vista. \r\nMaar nu werkt mijn CD/DVDW niet meer. Het laadje gaat keurig open en dicht, maar verder doet hij niets. \r\nHet is een: TSSTcorp CD/DVDW TS-L632D ATA device \r\nAls ik bij apparatenbeheer kijk staat er:\r\n[I]Kan dit apparaat niet starten omdat de configuratiegegevens in het register onvolledig of beschadigd zijn. (Code 19)[/I]\r\nKan iemand mij vertellen hoe ik dit op kan lossen??? \r\n\r\nGroetjes, Marloes
Link naar reactie
[B]Code 19[/B]\n\nWindows kan dit apparaat niet starten omdat de configuratiegegevens in het register onvolledig of beschadigd zijn. Probeer dit probleem eerst op te lossen door de [B]wizard Problemen oplossen[/B] uit te voeren. Als dat niet werkt, moet u het hardwareapparaat verwijderen en opnieuw installeren. (Code 19) \n\n\n\n[B]Aanbevolen oplossing[/B]\n\n\n\nEr is een probleem in het register aangetroffen. \n\nDit probleem doet zich voor als er meerdere services zijn gedefinieerd voor één apparaat, als de service-subsleutel niet kan worden geopend of als de naam van het stuurprogramma niet uit de service-subsleutel kan worden gehaald. Probeer de volgende mogelijkheden: \n\nOpen het tabblad [B]Algemene eigenschappen[/B] van het apparaat en klik op [B]Probleem oplossen[/B] om de [B]wizard Apparaatproblemen oplossen[/B] te starten. Klik op [B]Installatie ongedaan maken[/B] en klik op [B]Zoeken naar gewijzigde apparaten[/B] om een bruikbaar stuurprogramma te laden. Start de computer opnieuw op in de veilige modus en selecteer [B]Laatste bekende juiste configuratie[/B]. De computer keert terug naar de meest recente registerconfiguratie die correct werkte.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...