Anoniem2 Geplaatst: 24 september 2007 Delen Geplaatst: 24 september 2007 Hallo ,\r\nIk heb een vraag , \r\nals je ontspanning perongeluk hebt verwijdert waar kun je dan ontspanning weer terug halen ?\r\n\r\nAls iemannd het weet laat dan even een bericht achter !! .\r\nGroetjes jeroen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2007 verwijdert diie dan ook alles ?\r\nzoals mijn persoonlijke dingen en msn , afbeeldingen .\r\nen ga zo maar door .\r\n\r\nEn als ik er een keer virussen er in heb gehad die ik heb verwijdert komen ze dan ook terug ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2007 [QUOTE=jeroentjeboy;344679]ontspanning weer terug halen ?[/QUOTE]\r\n\r\nGa naar het Configuratiescherm en open het onderdeel Software. Aldaar kiezen voor \'Windowsonderdelen toevoegen of verwijderen\'. Dan even in de menu\'s zoeken om Ontspanning weer in te schakelen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2007 Okee , bedankt Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen