Ga naar inhoud

C:\ en D:\ samenvoegen

Aanbevolen berichten

Ik heb kort geleden een externe harde schijf gekocht, en daar staat nu Mijn Documenten op. Nou is naar mij gevoel de D: schijf een beetje waardeloos geworden en de C: schijf kan wel wat uitbreiding gebruiken.\r\nNou is mijn vraag hoe ik deze twee samenvoeg tot één C: schijf. En heeft het dan nog gevolgen ivm gewijzigde bestandslocaties?\r\n\r\nIk hoo pdat iemand mij kan helpen hiermee,\r\nKjell
Link naar reactie
  • 2 weken later...
ik heb namelijk ook een harde schijf bijgekocht en wil c en d ook samenvoegen.\r\n\r\nnou heb ik nog een vraagje er zit op mijn sata harde schijf een voedingskabeltje met een T splitsing aan gesloten.\r\nop het eind van de kabel zit weer een stekker voor op een andere harde schijf.\r\nnou ga ik er effe vauit dat ik doormiddel van deze stekker mijn tweede HS van stroom kan voorzien maar gaat dat dan nog problemen geven of is dit juist doelbewust gemaakt voor een eventuele uitbreiding
Link naar reactie
[QUOTE=Toolman;347093]nee, Windows telt: \r\n1 KB=1024 Bytes:\r\n101298 / 1024= 98,9(23828125)\r\n1 MB = 1024 KB\r\n1 GB = 1024 MB\r\n1 TB = 1024 GB\r\nFabrikanten tellen echter voor \"het gemak\":\r\n1 MB = 1000 KB\r\n1 GB = 1000 MB\r\n1 TB = 1000 GB\r\nHun schijven worden dus door Windows \"kleiner\" gemaakt.[/QUOTE]\r\n\r\nHarde schijven worden NIET door windows kleiner gemaakt maar door de fabrikanten grooter gemaakt ;)\r\n1kilobyte is nog altijd 1024 byte ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...