Ga naar inhoud

Internet en Email toetsen reageren niet

Aanbevolen berichten

Besturingssysteem : Vista home premium\r\n\r\nDe toetsen om internet of email te activeren reageren niet meer. Ik kan internet of email wel door te klikken op de betreffende logo\'s activeren. Tot voor kort werkte deze toetsen wel normaal.\r\n\r\nIk heb geen idee hoe dit gekomen is, laat staan hoe ik deze toetsen weer actief kan krijgen. Verder werkt dit nog vrij nieuwe toetsenbord op een andere pc wel goed. Het toetsenbord lijkt dus de boosdoener niet te zijn. Is er iemand die hier een oplossing voor weet ?
Link naar reactie
Plug and play toetenbord van Trust.( Illuminated Keyboard KB-1500). Dus geen cd met drivers. Ik zal op zoek gaan naar de site van Trust en kijken of daar iets te halen valt.\r\n\r\n Is het misschien ook mogelijk om via apparaatbeheer het toetsenbord te verwijderen ? Om het daarna weer in te pluggen. Zodat Vista het toetsenbord weer als nieuw apparaat herkend en zelf het toetsenbord opnieuw installeert met drivers en al ?\r\n\r\nEcht heel belangrijk zijn die extra funktie\'s niet. Soms vind ik het wel handig om met een toetsaanslag internet op te roepen. Wel vreemd dat deze optie zomaar is verdwenen. \r\n\r\nAnacho alvast bedankt voor je reactie !:wink:
Link naar reactie
Van Trust kreeg ik en keurig antwoord terug op mijn vraag over dit onderwerp. Zij denken, en ik denk dat ook dat het niet meer werken van bepaalde toetsen het gevolg van een recentelijke update van Windows Vista. Trust kan daar verder niets aan doen. Ik zal het dus moeten stellen zonder de extra toetsen voor email en internet. Daar valt goed mee te leven al is het iets merkwaardigs dat dit zomaar kan.
Link naar reactie
[quote=ELLoco;345139]Wat ik vorige maal verzuimd heb te proberen is het toetsenbord wat bij mijn XP PC in gebruik is even aan te sluiten op de Vista pc. Dit toetsenbord is van Microsoft zelf (wel made in china !) en zie hiervan werken de internet en mailtoets wel van in Vista. Het maakt dat het een steeds ingewikkelder vraagstuk wordt.[/quote]\nDat zou kunnen betekenen dat Trust wel degelijk de drivers zou moeten kunnen aanpassen volgens mij, maar ik kan het natuurlijk helemaal mis hebben.
Link naar reactie
Ik begin nu toch ook denken dat het toch aan de drivers van het Trust toetenbord ligt. Je hebt het zelf ook al gezien op de site van Trust die zijn er niet. Verder heb ik bij microsoft op de digitale deur staan rammelen maar ze doen de poort niet open voor mij. \r\n\r\nOm in contact te komen met die orgnisatie moet je eerst de productcode vermelden op die site. Aangegeven wordt dat die van mij niet klopt. Raadselachtig want ik heb toch echt een legitieme versie.. Verder staat er, mocht mijn productcode wel goed zijn, of ik dan eerst maar liefst even 72 euro wil betalen alvorens je vraag in ogenschouw genomen wordt. Het euvel is te gering om dat bedrag eventjes over te maken daar heb ik zo ongeveer drie nieuwe toetsenborden voor.\r\n\r\nIk begin nu wel te begrijpen dat er zoveel kritiek is op Vista. De ondersteuning bij zo\'n nieuw product moet gratis zijn wil je de mensen er warm voor laten lopen.
Link naar reactie
Het Trust toetsenbord zou Vista compitabel zijn en is van recentelijke fabricage data. Het Microsoft toetsenbord waarvan de internet en mail toets wel funktioneren op de Vista pc is al weer een jaar of tweee oud en stamt dus nog uit XP periode waarin Vista nog niet op de markt was. Mij brengt het daarom op de gedachte dat apparatuur waarop het Microsoft logo staat een streepje voor heeft.
Link naar reactie
Hum dat zou ik zo niet weten. Als je de reclames leest zou je denken van wel. Ik bezit een Trust-toetsenbord (waar het hier over gaat) circa twee maanden oud. Prijs 25 euro, niet echt duur. Verder twee Trust-muizen van een tientje stuk ook al erg goedkoop. Alles werkt in mijn beleving gewoon goed. Zoals eerder opgemerkt sluit ik het Trust-toetsenbord op een XP pc aan dan werken ook de extra toetsen goed.\r\n\r\nIk sta open voor een goed advies voor als ik weer een toetsenbord of muis ga kopen. Ik heb ook nog een Microsoft-toetsenbord ook al een goedkope van circa 25 euro. Tja verder houd ik nog altijd vast aan deze apparaten met een draad voor de besturing
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...