Ga naar inhoud

Waarde hardware van oude pc (p4)

Aanbevolen berichten

Nadat mijn pc laatst het begaf, heb ik een nieuwe gekocht.\r\nEn heb ik de oude Pentium 4 uit elkaar gehaald.\r\n\r\nWeet iemand wat ik nog voor de onderstaande hardware kan vragen?\r\n\r\n[LIST]\r\n[*]ATX2 voeding 350W van Q-tec +/- 2 jaar oud.\r\n[*]Multi-card reader van Transcend +/- 3 jaar oud\r\n[*]2x 256MB DDR2 geheugen +/- 4 jaar oud\r\n[*]Draadloze netwerkkaart 11mbps (Antenne met snoertje) +/- 2 jaar oud\r\n[*]3,5 Inch diskette station +/- 4 jaar oud \r\n[*]LG 32x speed CD R/W brander +/- 3 jaar oud\r\n[*]NEC DVD R/W brander +/- 3 jaar oud (regio code is al eens gewijzigd, en herkent op een of andere manier geen CD\'s meer!)\r\n[*]MSI 2x USB poort kaart (dient aangesloten te worden op moederbord) +/- 3 jaar oud\r\n[*]MSI 4x USB poort kaart (dient aangesloten te worden op moederbord) +/- 3 jaar oud\r\n[*]3 originele IDE kabels +/- 4 jaar oud\r\n[*]Nividea geforce video kaart 256mb (preciese specificaties weet ik niet, heb de kaart niet hier voor me liggen) met TV out aansluiting? +/- 2 jaar oud\r\n[/LIST]\r\n\r\nDe voeding en video kaart zijn dus nog niet zo heel erg oud, de vorige voeding/video kaart zijn al eens overleden (zat nog al wat stof in :) )\r\nDit was wat er z\'n beetje in de pc zat, moederbord is helaas ook overleden :)
Link naar reactie
* ATX2 voeding 350W van Q-tec +/- 2 jaar oud. = E7,50\n\n * Multi-card reader van Transcend +/- 3 jaar oud = 7,50\n\n * 2x 256MB DDR2 geheugen +/- 4 jaar oud = E15,- (afhankelijk van speed)\n\n * Draadloze netwerkkaart 11mbps (Antenne met snoertje) +/- 2 jaar oud = E5,-\n\n * 3,5 Inch diskette station +/- 4 jaar oud = E2,-\n\n * LG 32x speed CD R/W brander +/- 3 jaar oud = E4,-\n\n * NEC DVD R/W brander +/- 3 jaar oud E10,-\n\n * MSI 2x USB poort kaart (dient aangesloten te worden op moederbord) +/- 3 jaar = E2,-\n\n * MSI 4x USB poort kaart (dient aangesloten te worden op moederbord) +/- 3 jaar = E2,-\n\n * 3 originele IDE kabels +/- 4 jaar oud = Gratis \n\n * Nividea geforce video kaart 256mb (preciese specificaties weet ik niet, heb de kaart niet hier voor me liggen) met TV out aansluiting? +/- 2 jaar oud = E20,- T/M E80,-\n\nhet laatste is zeer afhankelijk wat voorn kaart het is\n\nHet is allemaal niet veel meer waard vrees ik
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...