Anoniem2 Geplaatst: 23 september 2007 Delen Geplaatst: 23 september 2007 Nu heb ik dit weekend me router gereser en alles op nieuws ingestelt.\r\nAlles ging goed met de PC\'s maar met de laptops krijg ik de melding netwerkadres verkrijgen.\r\n\r\nweet iemand mss wat ik nu moet doen??\r\n\r\nMVG Covux Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2007 Ik neem aan dat die flaptops draadloos op je netwerk zitten? Lijkt me dat je ergens in de instellingen van je WLAN iets niet goed hebt staan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2007 Dit probleem kan voorkomen als de laptops niet goed door de beveiliging van je router komen. Ze zien het punt wel maar krijgen geen IP. Wat gebeurd er als je alle beveiliging even uit zet? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2007 [QUOTE=captain kirk;344498]Dit probleem kan voorkomen als de laptops niet goed door de beveiliging van je router komen. Ze zien het punt wel maar krijgen geen IP. Wat gebeurd er als je alle beveiliging even uit zet?[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nKlopt idd als ik naar eiegnschapen ga krijg ik geen DNS te zien en IP+gateway.\r\nZonderbeveiliging is dit ook zo Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2007 doe eens een repair, door met de rechtermuisknop op het icoontje van je wireless te klikken (rechts beneden, taakbalk) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2007 [QUOTE=Metser;344668]doe eens een repair, door met de rechtermuisknop op het icoontje van je wireless te klikken (rechts beneden, taakbalk)[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nVolgende actie kan niet worden voltooid.\r\nVerbinding maken met draadloos nerwerk.\r\n\r\nEn dat terwijl mij neterk werk wel in de lijst voor komt :s.\r\nVOlgende stap?? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2007 [QUOTE=Covux;344682]Volgende actie kan niet worden voltooid.\r\nVerbinding maken met draadloos nerwerk.\r\n\r\nEn dat terwijl mij neterk werk wel in de lijst voor komt :s.\r\nVOlgende stap??[/QUOTE]\r\n\r\nNieuwe vorderingen.\r\n\r\nIk heb nu verbinding met mij netwerk\r\nSignaalsterkte uitstekend/goed.\r\n\r\nMaar nu kan ik als nog niet op google.nl en andere sites komen en Windows update lukt ook niet.\r\nDus heb nog steeds op een bepaalde manier geen internet.\r\n\r\nWat moet ik nu doen:(:confused: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2007 Een spartaanse methode, maar wat gebeurd er als je even je Firewall van je pc uitzet? Als het dan wel lukt, moet je eens kijken naar de settings van de Firewall. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2011 Bij mij is dit gelukt door de firewall even uit te schakelen kreeg ik verbinding heb hem later weer aangezet en verbinding bleef goed. Ik heb alleen niet naar de settings van de firewall gekeken. Dit was de firewall van McAfee. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen