Anoniem2 Geplaatst: 23 september 2007 Delen Geplaatst: 23 september 2007 Hallo allemaal ik zit met een probleem!en ik kom er niet meer uit\r\nHet zit zo ik heb wat flimpjes gedownt in avi formaat,als ik deze wil afspelen in mij mediaplayer geeft deze de filmpjes weer in mp3!I.P.V film!wat vreemd is want eerst geen problemen...Iemand een idee hoe dit komt?en wat er aan kan doen het op te lossen?Alvast bedankt :D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2007 Ik zou GSpot eens downloaden:\n[url]http://gspot.headbands.com/[/url]\n\nDaarmee kun je precies achterhalen welke codec je nodig hebt om dat bestand te kunnen afspelen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2007 @ Dutchonline dat heb ik uiteraard al gedaan,helpt niet,ik ga dan dan maar even dat bestandje downen van gspot....aleen weet je wat nu zo raar is?de problemen zijn gekomen na het verwijderen van nero(trail versie en verlopen)zou het iets te maken met elkaar kunnen hebben denken jullie??\r\nIk hou jullie op te hoogte\r\nGroetjes en bedankt so far Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2007 yep, in nero zit een rijtje codec\'s\r\ndus als je nero er af gooit kan je best de betrefende codec kwijt zijn.\r\n\r\nps. Gspot geeft ook aan welke codecs je hebt.\r\neven kijken onder menu >> system Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2007 Het is inmiddels opgelost door gspot te downen..bedankt allemaal voor jullie reacties Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen