Anoniem2 Geplaatst: 22 september 2007 Delen Geplaatst: 22 september 2007 Wie kan mij helpen bij dit probleem?\r\n\r\nIk wil een thuisnetwerk aanleggen, maar de wizard hiervoor ontbreekt op mijn computer. Waar kan ik deze wizard vinden.\r\nBedankt voor jullie moeite. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2007 Heb je XP? Zoja: Start-> Programma\'s -> Bureau Accesoires -> Communicatie en daaronder vindt je de Wizard Netwerk Instellen.\r\nGrote kans dat hij in Vista ook daar ergens in de buurt te vinden is. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2007 [QUOTE=BlackTiger;344304]Heb je XP? Zoja: Start-> Programma\'s -> Bureau Accesoires -> Communicatie en daaronder vindt je de Wizard Netwerk Instellen.\r\nGrote kans dat hij in Vista ook daar ergens in de buurt te vinden is.[/QUOTE]\r\n\r\nBedankt. Ik heb inderdaad XP, maar de wizard start niet op. Ik heb al van alles geprobeerd, maar mooi noppes. Gegroet van Hans Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2007 Bij mij staat hij er wel op maar hoe krijg ik alles er weer af als het niet goed is gegaan?\r\nIk kon nl geen netwerkdiskette maken omdat ik geen diskettestation heb, nu vraagt hij steeds of ik verbinding wil maken, ik heb de netwerknaam al gewist maar het blijft erin staan Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2007 Die netwerkdiskette hoef je niet perse te maken.\r\nJe kunt de wizard nog eens draaien en dan een andere keuze maken, of vaste ip adressen ingeven. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2007 Lenie is aan het spammen, dat vroeg ze hier ook al : [url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=42328[/url]\nDaar staat mijn antwoord (bijna hetzelfde als BT ;) ) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2007 [quote]Lenie is aan het spammen, [/quote]\r\nJa, topic-stelen, daarom heb ik daar ook geen antwoord gezet, had toevallig opgemerkt dat ik die vraag ook in het threadoverzicht gezien had en zodoende zag ik deze aparte post. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2007 Topic stelen?! Dat doet Leni hier toch ook?! Dit is : [URL=\"http://forum.computeridee.nl/member.php?u=26871\"]hajogra1[/URL] zijn threat :) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2007 Ik was niet aan het spammen, ik wist niet waar ik mijn bericht het best[ gelezen] kon plaatsen, sorry hoor.\r\nde andere gebruiker bedankt voor het antwoord, om de een of andere vage reden werkt het vandaag opeens goed:) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen