Anoniem2 Geplaatst: 22 september 2007 Delen Geplaatst: 22 september 2007 Momenteel draai ik op mijn computer een paar programmatjes die automatich opstraten als ik mijn computer opstart via sheduled tasks van windows. Hoe moet ik nu de vensters van deze programmatjes openen zonder dat ik het programma zelf dubbel open?\r\n\r\nWant de programmatjes staan niet in de Taakbalk als ik het op deze mannier heb draaien... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2007 Welke programma\'s zijn dat dan ?\nStaan ze dan niet als icoontje rechts onderin naast de klok ?\n\nEn hoe zijn ze zichtbaar als je ze \"normaal\" start ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2007 [QUOTE=erikdenhouter;344265]Welke programma\'s zijn dat dan ?\r\nStaan ze dan niet als icoontje rechts onderin naast de klok ?\r\n\r\nEn hoe zijn ze zichtbaar als je ze \"normaal\" start ?[/QUOTE]\r\n\r\nBijvoorbeeld, ik draai een mIRC bot op die computer die automatisch start bij het opstarten. Normaal gesproken als ik het normaal start, dan komt hij in de taakbalk en wanneer hij niet actief is onderin naast de klok. \r\n\r\nEr is geen teken meer dat het programmatje draait op het bureaublad. Maar het draait wel want ik kan via een andere computer zien dat hij online is, en via taakbeheer dat hij tussen de andere programmatjes staat die draaien.\r\n\r\nDit geldt voor alle programmatjes die ik op deze mannier automatisch opstart bij het opstarten van de computer. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2007 En bij taakbeheer (Ctrl+Alt+Del) de tab toepassingen ? En als het daar staat rechtsklikken, en \"activeren\" misschien ?\r\n\r\nEn als je Alt continu ingedrukt houdt, en één maal tab, staat het daar dan bij ? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen