Anoniem2 Geplaatst: 22 september 2007 Delen Geplaatst: 22 september 2007 Per ongeluk heb ik een belangrijke e-mail bij mijn postvak in verwijdert. Kan ik deze nog ergens terug halen. Ik werk met Outlook Express Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2007 \'Terughalen\' luijkt me te veel gevraagd. Maar je kunt DBXtract downloaden; \r\n(eerst -niet in O.E.!- ) een map maken waar je die berichten alsnog wilt opslaan).... \r\nDán even op je schijf \'zoeken\' naar *.dbx en je vindi al je O.E. mailmappen. \r\nDaar zal ook \'verwijderde itmes\' bij staan . \r\nmet DBXtract kun je ze in elk geval in je nieuwe map weer leesbaar maken... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2007 Als die mail nog in verwijderde items in OE staat kun je hem zo weer terug verplaatsen naar je postvak in.\r\nAnders heb je inderdaad een probleem, want bij OE is verwijderd ook echt verwijderd. De DBX-bestanden worden nl. meteen weer opgeslagen in de gewijzigde vorm en dus valt er geen mailtje meer terug te halen dat je verwijderd hebt als je ook meteen de map verwijderde items hebt leeg gemaakt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2007 ...Tja; ik hoopte dan ook dat T.S. die map niet meteen had geleegd (want dán is het bálen).. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen