Anoniem2 Geplaatst: 22 september 2007 Delen Geplaatst: 22 september 2007 Ja, ik heb ook weer eens een vraagje:\r\nAls mijn computer uitgeschakeld is en ik zet mijn \'all in one\' aan om iets te kopiëren dan gaat mijn computer ook aan...Hetzelfde laken een pak met mijn externe hd :confused:\r\nRARA wie o wie?\r\nps. ik heb al in het bios zitten zoeken maar ik kan zo niets vinden... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2007 Toch het meeste kans in de BIOS...\nHoe zitten die dingen verbonden ? (kan je nagaan, ik weet niet eens wat je met de \"all in one\" bedoelt)\nHeb je in de BIOS niet een \"Wake up on... [apparaatnaam]\" gevonden ?\n\nEdit:\nIk snap de \"all in one\" al, de PSC, printer scanner copier via USB dus. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2007 Yep, ze zijn allebei gewoon via usb 2.0 aangesloten.\r\nEr staat wel iets over wake up on maar die zijn allemaal disabled... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2007 Dit vond ik over een HP printers en een Macintosh waar een (niet helemaal maar toch beetje) gelijksoortig probleem heerst, en als (voorlopige) oplossing wordt gegeven om het apparaat niet direct- maar via een hub aan de USB poort aan te sluiten.\n[url]http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=bpm01354&lc=en&cc=us&dlc=e&product=64989&rule=16[/url]\nIk zou zeker even de front USB gebruiken, om te proberen, want die gaan ook via een hub.\n\nEn wat info hier (zoek naar USB):\nWINDOWS XP\nSHUTDOWN & RESTART\nTROUBLESHOOTING\nop\n[url]http://aumha.org/win5/a/shtdwnxp.php#hw[/url]\n\nOok even deze link op die pagina bekijken: Misc. Hardware Issues \nDaar vind je ook de info dat sommige ASUS MoBo\'s nog extra \"Wake on...\" instellingen in apparaatbeheer hebben. :!: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2007 Yep moet gewoon in de bios kijken naar Wake on U.s.b or lan en die op diseble Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2007 Okay ga het ff checken!\r\n@ Intel 3000: alles staat al op disabled dus dat is het niet. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen