Ga naar inhoud
  • 0

Ik heb een Downloader Virus!

Anoniem2

Vraag

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
hallo ties!!\r\n\r\n\r\nga naar [url]www.downloads.com[/url] en zoek naar SPYWARE DOCTOR 5.0 STARTER EDITION , download deze, installeer deze en laat hem volledig updaten.\r\nga als alles klaar is naar scan instellingen en vink de opties SEARCH FOR ROOTKITS en ALTERNATIVE DATASTREAMS aan.ga nu je pc scannen met een full system scan.\r\nals hij hiermee klaar is dan verwijder je de gevonden objecten!\r\nals het goed is moet je er dan vanaf zijn!!\r\nlaat hierna voor de zekerheid je pc nog eens scannen met een online virus scan van NOD32, deze kun je via google zoeken!\r\nsucces verder, groet, barry!\r\n\r\nvoor de rest ben ik net als vele anderen met mij niet erg te spreken over de antivirus producten van symantec, norton dus...maar ja dat is een mening.....
Link naar reactie
  • 0
het virus is er nu af. Het enige punt was dat het ook alle spyware installaties en dergelijken tegenhield. Uiteindelijk met een spyware programma wat al op mijn pc stond gedaan en daarna nog een keertje systeemherstel. Helaas heb ik daardoor nu weer een probleem met Microsoft Outlook (E-Mail)...... Check hiervoor please ff mun andere onderwerp (probleem met outlook).
Link naar reactie
  • 0
[QUOTE=SimonComfort;345262]Ik heb een theorie...\r\n\r\n- - - - - - - -\r\nToen ties1993 een film of spel had gedownload voor zijn [URL=\"http://www1.freewebs.com/dvderbij/\"]doodillegale site[/URL], en hij een virus had binnengehaald, begrijp hij dat het kwam door het downloaden via verkeerde download-sites of download-programma\'s.\r\nHij wist hoe snel dit forum was en postte een vraag.\r\nNa enkele domme reacties van bepaalde mensen [het gaat hier om het beantwoorden van een vraag, niet om het afkraken van mensen] bleek het probleem opgelost te zijn.\r\nHij zwaaide weer met het handje en ging gezellig door met de verkoop van illegale DVD\'s...\r\n- - - - - - - -\r\n\r\n[ hier is even over nagedacht ][/QUOTE]\r\n\r\nLijkt erop dat je precies weet hoe je zo`n virus binnen haalt SimonComfort:mrgreen:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...