Ga naar inhoud

image van c:/ met DriveImage XML. '/ BartPE

Anoniem2

Aanbevolen berichten

• 1 jaar later...
Vind verder niets over dit onderwerp. Dus \'DriveImage XML\'.\r\nKomt dat omdat iedereen het artikel uit nummer 22 pag. 67 compleet duidelijk is of omdat ik zo dom ben.\r\n\r\nMijn vraag is namelijk, hoe start ik van een andere plaats als alles niet meer werkt, dan kan ik dat programma toch niet meer starten voor terugzetten van de Image?
Link naar reactie
Die zelfde vraag had ik vroeger ook.. \"als Windows niet meer werkt of als je Windows opnieuw installeert heb je geen Besturingssysteem meer om daarmee je image op te starten....... \"... daarvoor dient nu juist je opstart CD van BartPE. In de Bios moet je bootvolgorde staan op CD/DVD-station als eerste (meestal kun je nog wel in je Bios komen om dat te doen), dan kun je met de opstartCD opstarten en navigeren naar je Image..\n\n\n(Ik gebruik niet BartPE maar ga er vanuit dat die net zo werkt als mijn OpstartCD, zo niet dan moeten de anderen me maar even corrigeren..)
Link naar reactie
Nou met BartPE heb ik uren zitten worstelen, maar die wil de file niet openen.\r\nDus ik kan er niets mee.\r\nWat wel kom ik niet uit.\r\nOok niet na ellenlange site doorgelezen te hebben van schoonePC.nl\r\nHet ging mij erom een goede image te krijgen van een HP pavilion.\r\nEchter als ik Acronis True Image erop zet (versie 11) loopt hij vast.\r\nDus ik probeerde wat anders.\r\n\r\nMaar zoals ik elders las, gratis is dus niet veel in het nummer 22, en dit werkt dus voor geen meter.\r\nNog iemand een idee wat wel werkt?\r\n\r\nUiteraard in combinatie met een HP Pavilion.\r\nEn niet de herstel DVD, want die heeft de prettige gewoonte om alles te wissen en alleen de basis (verkeerde) instellingen terug te zetten. Bovendien kun je daar niets mee meer als één keer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...