Anoniem2 Geplaatst: 21 september 2007 Delen Geplaatst: 21 september 2007 Bedankt en tot ziens;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 november 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2008 Vind verder niets over dit onderwerp. Dus \'DriveImage XML\'.\r\nKomt dat omdat iedereen het artikel uit nummer 22 pag. 67 compleet duidelijk is of omdat ik zo dom ben.\r\n\r\nMijn vraag is namelijk, hoe start ik van een andere plaats als alles niet meer werkt, dan kan ik dat programma toch niet meer starten voor terugzetten van de Image? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 november 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2008 Die zelfde vraag had ik vroeger ook.. \"als Windows niet meer werkt of als je Windows opnieuw installeert heb je geen Besturingssysteem meer om daarmee je image op te starten....... \"... daarvoor dient nu juist je opstart CD van BartPE. In de Bios moet je bootvolgorde staan op CD/DVD-station als eerste (meestal kun je nog wel in je Bios komen om dat te doen), dan kun je met de opstartCD opstarten en navigeren naar je Image..\n\n\n(Ik gebruik niet BartPE maar ga er vanuit dat die net zo werkt als mijn OpstartCD, zo niet dan moeten de anderen me maar even corrigeren..) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 november 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2008 Nou toch niet...., want Chiwa haakt vandaag gewoon in op de titel en opent netjes geen nieuw topic. Zo hou je dezelfde onderwerpen een beetje bij elkaar... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 november 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2008 Nou met BartPE heb ik uren zitten worstelen, maar die wil de file niet openen.\r\nDus ik kan er niets mee.\r\nWat wel kom ik niet uit.\r\nOok niet na ellenlange site doorgelezen te hebben van schoonePC.nl\r\nHet ging mij erom een goede image te krijgen van een HP pavilion.\r\nEchter als ik Acronis True Image erop zet (versie 11) loopt hij vast.\r\nDus ik probeerde wat anders.\r\n\r\nMaar zoals ik elders las, gratis is dus niet veel in het nummer 22, en dit werkt dus voor geen meter.\r\nNog iemand een idee wat wel werkt?\r\n\r\nUiteraard in combinatie met een HP Pavilion.\r\nEn niet de herstel DVD, want die heeft de prettige gewoonte om alles te wissen en alleen de basis (verkeerde) instellingen terug te zetten. Bovendien kun je daar niets mee meer als één keer. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 november 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2008 Jammer. Geen reacties. Dus was de pag. 67 van nummer 22/2008 beter weggelaten.\r\nZo is het amper als bladvulling te beschouwen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen