Anoniem2 Geplaatst: 20 september 2007 Delen Geplaatst: 20 september 2007 hallo\r\nop school kan ik gmail drive niet installeren op de computers\r\nis er nu een mogelijkhijd om gmail drive of een vergelijkbaar programma op de usb stick te installeren en het zo te openen\r\nwant mij is het niet gelukt\r\ngroetjes robert Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2007 Niet dat ik weet. Gmail drive moet namelijk een vermelding aanmaken in \'deze computer\' en dat zal ook geblokkeerd zijn op de schoolcomputers.\r\nAls je al een usb stick hebt: gebruik lekker dat als opslagmedium. 2GB exemplaren kosten tegenwoordig ook bijna niks meer, dus upgraden is helemaal niet zo duur.\r\n\r\nOverigens kun je de inhoud van Gmail drive gewoon benaderen door in te loggen op je gmail adres via [url]www.gmail.com[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2007 Robert 2411, volgens mij kan dit niet omdat het een online -programma is. Wellicht kun je het de helpdesk van GMail vragen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2007 [QUOTE=Justinus;343906]Wellicht kun je het de helpdesk van GMail vragen.[/QUOTE]\r\nGmail drive is niet toegestaan volgens de gebruiksvoorwaarden van Gmail. Ze zullen dus eerder je account afsluiten dan je helpen als je zo\'n vraag stelt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen