Ga naar inhoud

gmail drive via usb

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
hallo\r\nop school kan ik gmail drive niet installeren op de computers\r\nis er nu een mogelijkhijd om gmail drive of een vergelijkbaar programma op de usb stick te installeren en het zo te openen\r\nwant mij is het niet gelukt\r\ngroetjes robert
Geplaatst:
Niet dat ik weet. Gmail drive moet namelijk een vermelding aanmaken in \'deze computer\' en dat zal ook geblokkeerd zijn op de schoolcomputers.\r\nAls je al een usb stick hebt: gebruik lekker dat als opslagmedium. 2GB exemplaren kosten tegenwoordig ook bijna niks meer, dus upgraden is helemaal niet zo duur.\r\n\r\nOverigens kun je de inhoud van Gmail drive gewoon benaderen door in te loggen op je gmail adres via [url]www.gmail.com[/url]
Geplaatst:
[QUOTE=Justinus;343906]Wellicht kun je het de helpdesk van GMail vragen.[/QUOTE]\r\nGmail drive is niet toegestaan volgens de gebruiksvoorwaarden van Gmail. Ze zullen dus eerder je account afsluiten dan je helpen als je zo\'n vraag stelt.

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...