Ga naar inhoud

nieuw scherm

Aanbevolen berichten

heb je alle stekkers goed gecontroleerd en gekeken bij landeninstellingen, kijk bij apparaatbeheer of je drivers in orde zijn.\r\n\r\n\r\n\r\n[QUOTE=turner;343872]niets bijzonders gedaan, alleen een nieuwe monitor aangesloten, de computer werkte normaal met tekstverwerking en na aansluiting van de monitor was er geen enkele mogelijkheid om tekst te typen, in conf.systeem het toetsenbord bekeken en niets bijzonders aangetroffen. ik heb een draadloos toetsenbord met muis (Medion)[/QUOTE]
Link naar reactie
Belangrijk...\r\nWat doet het buiten die editor, dus bv kladblok ? Notepad ? of textboxen e.d. ?\r\n\r\nDit schrijf je:\r\n[I]heb ik allemaal al geprobeerd. als ik hardware wil installeren krijg ik deze mededeling: Voldoet niet aan de eisen van de Windows logo-test die op comptabiliteit met Windows XP controleert[/I]\r\nMaar om welke hardware gaat het hier ?\r\n\r\nAls ik Google op die melding, (\"Windows logo test\") lees ik eigenlijk overal het advies \"[I]gewoon installeren, niets van aan trekken[/I]\". En als het om een muis / keyboard gaat zou ik dat ook maar doen.\r\n\r\nMaar een goedkope muis (oude PS2 bv) en keyboard (ook ps2) zijn altijd aan te sluiten. Des noods leen je die even, al was het maar om een uurtje te proberen.\r\nEN ik zou die driver van dat draadloze gebeuren eerst verwijderen.\r\nMaar dit proberen van die muis/keyboard is eigenlijk alleen nodig als ook het typen in andere programma\'s niet goed gaat.
Link naar reactie
het typen in andere programma\'s zoals notepad en outlook enz. gaat ook niet. eigenlijk krijg ik die logo melding bij alle hardware die ik probeer en inderdaad trek ik me daar maar niets van aan, hoewel het natuurlijk wel de oorzaak zou kunnen zijn.\r\nik heb op dit moment geen ander toetsenbord ter beschikking en kan er ook niet aankomen. wel heb ik nog een laptop (ook Medion) en kan ik hier dat toetsenbord aanhangen om te proberen of dit werkt?
Link naar reactie
Ja, leuk, moet je niet zo snel zijn, ik wou net gaan vertellen (I) dat die dingen meestal meerdere kanalen hebben om op uit te zenden, en dat je eens moet kijken of...\n\n:cool: . Hij doet het dus\n\nWat ik dan echt nog kwijt wil, want daar was ik in dit geval bang voor, dat je bij het rotzooien aan je computer ALTIJD dit soort USB apparaten verwijdert, want FISIEK (zo\'n [U]uit[/U]stekend stukkie hardware) breek je met één flinke tik een deel van je USB aansluiting af (of het apparaat zelf).\nDie dingen steken altijd te ver uit.\n\nEr zijn zelfs USB aansluitingen die 2 centimeter boven de grond zitten, en als je daar dan een stick in hebt, dan kan een kind of een hond erop gaan staan, of je kan er makkelijk tegen schoppen, dan heb je hommelus.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...