Anoniem2 Geplaatst: 20 september 2007 Delen Geplaatst: 20 september 2007 vandaag heb ik een nieuw Medion TFT scherm aangesloten, alles werkt wel alleen kan ik geen teksten meer typen en soms komen er dan heel verkeerde tekens. ik heb overal al geprobeerd om dit te herstellen maar kan het niet vinden. kan iemand raad geven? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2007 Het lijkt me buitengewoon onwaarschijnlijk, dat de nieuwe monitor daar de oorzaak van is. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2007 Mij ook!\n\nEen monitor geeft simpelweg weer wat de PC hem opdraagt, alleen als er iets met de grafische kaart iets mis is zal er een vertekend beeld verschijnen. \n\nDe fout zit hier hoogstwaarschijnlijk softwarematig... recentelijk nieuwe programma\'s geïnstalleerd, met lettertypen zitten klooien?? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2007 niets bijzonders gedaan, alleen een nieuwe monitor aangesloten, de computer werkte normaal met tekstverwerking en na aansluiting van de monitor was er geen enkele mogelijkheid om tekst te typen, in conf.systeem het toetsenbord bekeken en niets bijzonders aangetroffen. ik heb een draadloos toetsenbord met muis (Medion) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2007 heb je alle stekkers goed gecontroleerd en gekeken bij landeninstellingen, kijk bij apparaatbeheer of je drivers in orde zijn.\r\n\r\n\r\n\r\n[QUOTE=turner;343872]niets bijzonders gedaan, alleen een nieuwe monitor aangesloten, de computer werkte normaal met tekstverwerking en na aansluiting van de monitor was er geen enkele mogelijkheid om tekst te typen, in conf.systeem het toetsenbord bekeken en niets bijzonders aangetroffen. ik heb een draadloos toetsenbord met muis (Medion)[/QUOTE] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2007 Draadloos toetsenbord, hm... Kan het niet een losse batterij zijn door het gerotzooi met monitor ? Of heel toevallig leeg ?\nZit de ontvanger van zo\'n ding in de USB poort ? probeer eens een andere poort ?\n\nIk zou maar even een bedraad toetsenbord proberen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2007 heb ik allemaal al geprobeerd. als ik hardware wil installeren krijg ik deze mededeling: Voldoet niet aan de eisen van de Windows logo-test die op comptabiliteit met Windows XP controleert. kan dit er mee te maken hebben? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2007 En wat als je je vorige monitor weer terug plaatst ?\r\n\r\nWelke hardware heb je geprobeert te installeren ? Keyboard / muis ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2007 ga ik morgenochtend direct proberen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2007 ook na het aansluiten van het oude scherm blijft de tekstverwerker wijgeren. als ik hardware of drivers opnieuw wil installeren krijg ik steeds dat verhaal over het Windows logo. Keybord opnieuw geinstalleerd en ook dat hielp niet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2007 Belangrijk...\r\nWat doet het buiten die editor, dus bv kladblok ? Notepad ? of textboxen e.d. ?\r\n\r\nDit schrijf je:\r\n[I]heb ik allemaal al geprobeerd. als ik hardware wil installeren krijg ik deze mededeling: Voldoet niet aan de eisen van de Windows logo-test die op comptabiliteit met Windows XP controleert[/I]\r\nMaar om welke hardware gaat het hier ?\r\n\r\nAls ik Google op die melding, (\"Windows logo test\") lees ik eigenlijk overal het advies \"[I]gewoon installeren, niets van aan trekken[/I]\". En als het om een muis / keyboard gaat zou ik dat ook maar doen.\r\n\r\nMaar een goedkope muis (oude PS2 bv) en keyboard (ook ps2) zijn altijd aan te sluiten. Des noods leen je die even, al was het maar om een uurtje te proberen.\r\nEN ik zou die driver van dat draadloze gebeuren eerst verwijderen.\r\nMaar dit proberen van die muis/keyboard is eigenlijk alleen nodig als ook het typen in andere programma\'s niet goed gaat. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2007 het typen in andere programma\'s zoals notepad en outlook enz. gaat ook niet. eigenlijk krijg ik die logo melding bij alle hardware die ik probeer en inderdaad trek ik me daar maar niets van aan, hoewel het natuurlijk wel de oorzaak zou kunnen zijn.\r\nik heb op dit moment geen ander toetsenbord ter beschikking en kan er ook niet aankomen. wel heb ik nog een laptop (ook Medion) en kan ik hier dat toetsenbord aanhangen om te proberen of dit werkt? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2007 Waarschijnlijk alleen als het een usb toetsenbord is. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2007 Ben ook wel benieuwd wat voor vreemde tekens er verschijnen, en hoe vaak.\nHoe doen /\\ \" : ; > < . , ? het ?\n\nEn je muis zit op hetzelfde draadloze gebeuren neem ik aan ? En doet het goed ?\n\nEn voor dat TFT scherm heb je niets meer hoeven doen dan oude kabel eruit trekken, en nieuwe kabel erin ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2007 het is een draadloos toetsenbord met een usb \"zendertje\"waarop ook de draadloze muis reageert Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2007 ik krijg helemaal geen tekens en voor dat nieuwe scherm heb ik inderdaad alleen maar de nieuwe kabel moeten inpluggen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2007 na veel priegelen was er ineens weer tekstverwerking!!! ik heb nog maar eens de driver van het toetsenbord opnieuw geinstalleerd en daarna de draadloze instelling van de muis en toetsenbord weer op elkaar afgestemd gekregen. het zat dus denk in de frequentie. iedereen hartelijk bedankt voor het meedenken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2007 Ja, leuk, moet je niet zo snel zijn, ik wou net gaan vertellen (I) dat die dingen meestal meerdere kanalen hebben om op uit te zenden, en dat je eens moet kijken of...\n\n:cool: . Hij doet het dus\n\nWat ik dan echt nog kwijt wil, want daar was ik in dit geval bang voor, dat je bij het rotzooien aan je computer ALTIJD dit soort USB apparaten verwijdert, want FISIEK (zo\'n [U]uit[/U]stekend stukkie hardware) breek je met één flinke tik een deel van je USB aansluiting af (of het apparaat zelf).\nDie dingen steken altijd te ver uit.\n\nEr zijn zelfs USB aansluitingen die 2 centimeter boven de grond zitten, en als je daar dan een stick in hebt, dan kan een kind of een hond erop gaan staan, of je kan er makkelijk tegen schoppen, dan heb je hommelus. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2007 bedankt voor je reactie, het was alles uitproberen en logisch nadenken (resultaat van 79 jaar). de tips voor de USB aansluitingen zal ik m\'n oren knopen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen