Anoniem2 Geplaatst: 20 september 2007 Delen Geplaatst: 20 september 2007 Hallo,\r\n\r\nik speel een spel, soldier front, op [url]www.ijji.com[/url], nu is het probleem dat het spel bij mij laggt.\r\nEn een vriend van mij heeft dezelfde computer (dell) en bij hem laggt het spel terwijl hij er veel meer op heeft staan, en ik heb snel internet.\r\nDus ik snap niet hoe dit kan, iemand zei al tegen mij dat het misschien aan de pixels ligt:confused: ik snap er niks van. ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.\r\n\r\nmvg Noah Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2007 wat zijn de specificaties van u computer. Misschien ligt het aan u grafische kaart. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2007 uhm.. haha, specificaties?? waar kan ik dat zien.. ik ben een computer leek sorry. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2007 Op de rekening van je PC bijvoorbeeld.\n\nWellicht ben je iets op de achtergrond aan het downloaden? Of mensen die op hetzelfde netwerk zitten? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen