Anoniem2 Geplaatst: 19 september 2007 Delen Geplaatst: 19 september 2007 Beste mensen,\r\n\r\n\r\nIk ben op zoek geweest naar een goed betaalbare pc monitor die ik ook als lostaande tv kan gebruiken. Mijn eisen waren: rond de 400 euro, dvi aansluiting, 22 inch breedbeeld, min. resolutie 1680 x 1050, min. 5ms. geluid doet er niet toe, ik sluit ze aan op mijn stereo.\r\n\r\nDe enige twee monitoren die dan overblijven zijn de twee boven genoemde, de samsung 225mw en de lg m228wa. Ze zijn, ook qua prijs, bijna identiek. Het enige verschil is dat de samsung een hdmi aanlsluiting heeft, de lg alleen component (wat dus eigenlijk geen verschil maakt). De samsung heeft een contrast ratio van 700:1, de lg 3000:1.\r\n\r\nKunnen jullie mij helpen kiezen? Wat is een beter merk? Welk beeld is beter? Wat zijn jullie ervaringen? Maakt een zo groot contrast verschil veel uit? Is die 3000:1 van lg écht 3000:1...?\r\n\r\nAlvast heel erg bedankt!\r\n\r\n\r\nGroeten, Sander Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2007 Hey hoi ik denk dat dit niet zoveel verschil maakt maar,zelf heb ik een Samsung syncmaster 206 bw 2ms 3000:1 ik ben er erg tevreden mee,heerlijk beeld geen problemen persoonlijk zou ik voor de samsung gaan maar nogmaals dat is persoonlijk Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2007 Ikzelf heb een Belinea 22\" widescrean gekocht voor 180e en niet eens op een webwinkel, maar gewoon bij een erkend en welbekend bedrijf. geen hdmi, 300cd/m2, 1:1000, 5ms.\r\n\r\nErg blij mee:D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2007 Ik heb gisteren de samsung 225MW binnengekregen en gelijk aangesloten.\r\n\r\nIk gebruik hem zowel als monitor en als tv.\r\nVoor mijn pc, heb ik bij mijn videokaart een verloop stukje van dvi naar hdmi.\r\nIk heb dus een hdmi kabel gekocht om tussen de pc en de samsung 225MW te plaatsen.\r\n\r\nTot mijn grote verbazing was het beeld niet geheel optimaal. laat staan dat de meegeleverde VGA kabel (DVI kabel niet meegeleverd) velen malen betere kwaliteit geeft.\r\n\r\nNa wat gegoogle vandaag. kwam ik op deze handleiding uit:\r\n[url]http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/200705/20070518203151187_BN59-00587C-01Dut.pdf[/url]\r\nen staat hierin:\r\n\"U kunt geen pc aansluiten op een HDMI IN-ingang.\"\r\n\r\nHeel erg jammer vind ik dit, ben daarom nog even aan het kijken of ik HDMI wel goed aan de praat krijg door wat drivers te optimaliseren.\r\n\r\nVoor de rest is het een super monitor/tv. Echt een aanrader Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen