Anoniem2 Geplaatst: 19 september 2007 Delen Geplaatst: 19 september 2007 Goede dag allemaal,\r\n\r\nik heb mijn nieuwe computer maar ik heb nog een probleempje...eens in de zoveel tijd krijg ik een blauw scherm en looptie vast vervolgens krijg ik deze melding na het opnieuw opstarten:\r\n\r\nprobleem veroorzaakt door Realtek 8101/8168/8169 PCI/PCIe Adapter Driver (RTLH86.SYS).\r\n\r\nDit probleem is veroorzaakt door Realtek 8101/8168/8169 PCI/PCIe Adapter Driver (RTLH86.SYS). Dit programma is gemaakt door Realtek Semiconductor Corp.. Realtek Semiconductor Corp. heeft momenteel geen oplossing voor het probleem dat u hebt gemeld.\r\n\r\n\r\nWat kan ik hieraan doen?\r\n\r\nGroetjes\r\nKoos Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 september 2007 Je zou bij [URL=\"http://www.realtek.com.tw/downloads/downloadsView.aspx?Langid=1&PNid=14&PFid=6&Level=5&Conn=4&DownTypeID=3&GetDown=false\"]Realtek[/URL] even kunnen kijken of ze een geupdate / nieuwere driver hebben.\r\n\r\nJe zou ook kunnen overwegen om een ander PCI-netwerkkaartje te kopen en dat in je pc te zetten.\r\nVoor de kosten hoef je het niet te laten. Voor rond de 10 Euri ben je klaar. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 september 2007 dus het is de fout van het netwerk? heb nog een netwerk kaartje zitten in een oude computer (2 jaar oud) doe ik dat wel Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 september 2007 Prima oplossing. Wel ff de oude drivers van die realtek verwijderen.... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2007 [QUOTE=Toolman;343761]Prima oplossing. Wel ff de oude drivers van die realtek verwijderen....[/QUOTE]\r\nEn in de BIOS uitzetten ? (NIC) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen