Ga naar inhoud

RAM-geheugen uitbreiden

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb een HP Mediacenter 7670 met 1 gb intern geheugen. Dit zou ik het liefst uit willen breiden naar 2 gb (aangezien 3 of meer niet relevant is voor 32-bit). Het aanbod van RAM-geheugen is zo groot dat ik niet meer weet wat ik nou moet zoeken. Het geheugen is van het merk Qimonda en draait op 2x 512 MB(dual channel). Verdere specificaties:\r\nPC2-4300 (266 MHz)\r\nDDR2\r\n\r\nIs het niet van belang dat er precies hetzelfde type in moet dat er nu in zit?\r\nWat is nou de beste keus?
Link naar reactie
Als je nieuwe geheugen wilt kopen moet je eerst weten wat je moederbord ondersteund. Als hij niet hoger dan PC 4300 kan zou ik geen snellere kopen omdat die duurder zijn en je kan de snelheid niet ondersteunen dus draait ie nog op 266 mhz. Verder heb je veel merken die in kwaliteit verschillen. Ligt eraan hoe zeer je computer belast. Ook zou ik op de CAS Latency letten. Dat is de vertraging van bewerkingen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...