Anoniem2 Geplaatst: 18 september 2007 Delen Geplaatst: 18 september 2007 Hallo\r\n\r\nIk had de nieuwste van Limewire op mijn nieuwe pc met Vista en dat werkte helaas niet.\r\n\r\nToen versie 4.12.15 gedownload en werkt ook niet.\r\n\r\nNouja Limewire vindt wel liedjes maar als ik die wil afspelen dan komt er iets te staan over licentie en kan ik ze niet afspelen.\r\n\r\nHoe krijg ik dit goed?.\r\n\r\nFrostwire werkt wel prima maar die vindt lang niet alle liedjes.\r\n\r\nGroeten Pascal Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 september 2007 Zijn \'t toevallig .wma-bestanden? Zo ja, gooi dan maar weg. Deze zijn namelijk beveiligd via DRM en zonder licensefile heb je er niks aan.\r\nAls je wel kunt afspelen, maar er is geen geluid, gooi dan ook maar weg. Dit zijn nep-bestanden verspreid door platenmaatschappijen om het illegaal downloaden te ontmoedigen.\r\n\r\nDe oplossing: gebruik maken van een legale muziekdownloadsite. Als alternatief kun je je verdiepen in het leren herkennen van bestanden die je juist wel of juist niet moet downloaden. Of een downloadprogramma gebruiken waarbij de kans op troep veel kleiner is. Welk dat is? Dat kan ik hier niet vertellen, zie verder huisregels. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 september 2007 Dat zullen inderdaat de wma bestanden zijn .\nJe kunt het beste alleen mp3 bestanden kiezen. ,die werken wel. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 september 2007 [QUOTE=Animal;343506]Je kunt het beste alleen mp3 bestanden kiezen. ,die werken wel.[/QUOTE]\r\nOf niet. De muziekbestanden zonder geluid (zoals in m\'n vorige post vermeld) zijn meestal mp3\'s. En limewire zit er vol mee.\r\n\r\nEDIT:\r\nJe hebt gelijk, Animal. Ze werken wel, maar je hebt er niks aan zonder geluid :mrgreen: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 september 2007 Op limewire heb ik nog geen mp3\'s gehad die niet werkte.\nDe wma\'s doen het daar dus niet en die staan er tegenwoordig veel tussen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 september 2007 [QUOTE=FooBar;343502]Zijn \'t toevallig .wma-bestanden? Zo ja, gooi dan maar weg. Deze zijn namelijk beveiligd via DRM en zonder licensefile heb je er niks aan.\r\nAls je wel kunt afspelen, maar er is geen geluid, gooi dan ook maar weg. Dit zijn nep-bestanden verspreid door platenmaatschappijen om het illegaal downloaden te ontmoedigen.\r\n\r\nDe oplossing: gebruik maken van een legale muziekdownloadsite. Als alternatief kun je je verdiepen in het leren herkennen van bestanden die je juist wel of juist niet moet downloaden. Of een downloadprogramma gebruiken waarbij de kans op troep veel kleiner is. Welk dat is? Dat kan ik hier niet vertellen, zie verder huisregels.[/QUOTE]\r\n\r\nHallo\r\n\r\nNee het zijn geen wma bestanden die download ik ook nooit alleen maar mp3.\r\n\r\nFrostwire gebruik ik wel en is eigenlijk het zelfde als Limewire maar die vindt volgens mij lang niet alle liedjes dan Limewire.\r\n\r\nIk snap niet waarom Frostwire het wel doet en Limewire niet.\r\n\r\nDie legale downloadpagina\'s zijn die wel gratis?.\r\n\r\nWie heeft een oplossing voor mijn Limewire probleem? \r\n\r\nGroeten Pascal Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 september 2007 [QUOTE=passiepas;343545]Die legale downloadpagina\'s zijn die wel gratis?[/QUOTE]Nee, vandaar dat ze dan ook legaal zijn! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 september 2007 Het kan ook zijn dat je geluidskaart niet werekt!!\r\n\r\ngroetjes Nick Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 september 2007 [QUOTE=passiepas;343495]...dan komt er iets te staan over licentie...[/QUOTE]Meestal niet echt een teken dat de geluidskaart niet werkt.\r\nIk neem aan dat ander geluid wel gewoon werkt? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 september 2007 [QUOTE=FooBar;343625]Meestal niet echt een teken dat de geluidskaart niet werkt.\r\nIk neem aan dat ander geluid wel gewoon werkt?[/QUOTE]\r\n\r\nGeluid van pc werkt prima.\r\n\r\nKan geen liedjes downloaden ivm licentie van Limewire. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 september 2007 Is de licentie van de muziek bestanden ,die melding krijg ik meestal als ik de wma bestanden download en wil afspelen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2007 [QUOTE=Animal;343676]Is de licentie van de muziek bestanden ,die melding krijg ik meestal als ik de wma bestanden download en wil afspelen.[/QUOTE]\r\n\r\nEr is nu een nieuwe Limewire voor Vista die had ik geinstalleerd en ook die werkt niet goed zoals het hoort.\r\n\r\nZowel bij wma als bij mp3 liedjes komt er een schermpje met licentie.\r\n\r\nAls ik met de rechtermuisknop op een liedje klik en ik wil op downloaden klikken dan is het woord downloaden en downloaden als heel wazig en als ik er toch op klik dan komt er een schermpje met licentie.\r\n\r\nFrostwire heb ik ook en is het zelfde als Limewire alleen Frostwire werkt wel perfect hoe dat kan? ik weet het niet.\r\n\r\nWie heeft de oplossing voor mijn Limewire probleem? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2007 converteer zo\'n liedje gewoon (bijv van mp3 naar wma voor de zekerheid zodat alleen het geluid blijft) en dan kijken of het er nog steeds staat Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 oktober 2008 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2008 Ik kan de mp3 wel downloaden maar niet afspelen hij moet een licentie hebben\r\ndit gebeurt zowel bij muziek als bij alles wat ik wil afspelen bv film\r\nhoe kan ik dit wel spelend krijgen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 oktober 2008 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2008 Frostwire is van dezelfde makers maar limewire kwam na wat rechtszaken onder curatele en alles wordt gelogd en de makers hebben net er voor de broncode vrij gegeven maar werken er zelf nog vrolijk aan mee.\nAlleen sukkels gebruiken nog Limewire dus want is al diverse malen gemeld in de bladen.\nmeer of minder vinden is ook kolder want ze gebruiken dezelfde netwerken.\nVan tijd tot tijd verschilt het aanbod gewoon.\n\nFrostwire gebruiken dus.\n\nVoor degenen die gewoon aso alleen halen maar niet delen maakt het weinig uit dat ze gelogd worden natuurlijk. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 november 2008 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2008 ikzelf heb ook limewire maar dan versie 4.18.8 werkt prima. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 november 2008 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2008 passiepas, plaats eens een schermafdruk van het window met dat bericht over een licensie. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 november 2008 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2008 [quote=Aladin;419066]Alleen sukkels gebruiken nog Limewire dus want is al diverse malen gemeld in de bladen.\n[/quote]\nOf het zijn alleen de sukkels die die bladen lezen :confused: Beetje flauw om het zo op te schrijven, niet iedereen is altijd van alles op de hoogte. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 november 2008 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2008 Zelf gebruik ik nog steeds en met veel plezier Limewire en zonder een enkel probleem.\nIk zal wel een sukkel zijn dan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 november 2008 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2008 Bestaat er dan een weekblad over Gnutella? De meesten lezen dat niet hoor, in andere bladen staat het volgens mij iig niet... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen