Ga naar inhoud

Liedjes van Limewire doen het niet

Aanbevolen berichten

Hallo\r\n\r\nIk had de nieuwste van Limewire op mijn nieuwe pc met Vista en dat werkte helaas niet.\r\n\r\nToen versie 4.12.15 gedownload en werkt ook niet.\r\n\r\nNouja Limewire vindt wel liedjes maar als ik die wil afspelen dan komt er iets te staan over licentie en kan ik ze niet afspelen.\r\n\r\nHoe krijg ik dit goed?.\r\n\r\nFrostwire werkt wel prima maar die vindt lang niet alle liedjes.\r\n\r\nGroeten Pascal
Link naar reactie
Zijn \'t toevallig .wma-bestanden? Zo ja, gooi dan maar weg. Deze zijn namelijk beveiligd via DRM en zonder licensefile heb je er niks aan.\r\nAls je wel kunt afspelen, maar er is geen geluid, gooi dan ook maar weg. Dit zijn nep-bestanden verspreid door platenmaatschappijen om het illegaal downloaden te ontmoedigen.\r\n\r\nDe oplossing: gebruik maken van een legale muziekdownloadsite. Als alternatief kun je je verdiepen in het leren herkennen van bestanden die je juist wel of juist niet moet downloaden. Of een downloadprogramma gebruiken waarbij de kans op troep veel kleiner is. Welk dat is? Dat kan ik hier niet vertellen, zie verder huisregels.
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;343502]Zijn \'t toevallig .wma-bestanden? Zo ja, gooi dan maar weg. Deze zijn namelijk beveiligd via DRM en zonder licensefile heb je er niks aan.\r\nAls je wel kunt afspelen, maar er is geen geluid, gooi dan ook maar weg. Dit zijn nep-bestanden verspreid door platenmaatschappijen om het illegaal downloaden te ontmoedigen.\r\n\r\nDe oplossing: gebruik maken van een legale muziekdownloadsite. Als alternatief kun je je verdiepen in het leren herkennen van bestanden die je juist wel of juist niet moet downloaden. Of een downloadprogramma gebruiken waarbij de kans op troep veel kleiner is. Welk dat is? Dat kan ik hier niet vertellen, zie verder huisregels.[/QUOTE]\r\n\r\nHallo\r\n\r\nNee het zijn geen wma bestanden die download ik ook nooit alleen maar mp3.\r\n\r\nFrostwire gebruik ik wel en is eigenlijk het zelfde als Limewire maar die vindt volgens mij lang niet alle liedjes dan Limewire.\r\n\r\nIk snap niet waarom Frostwire het wel doet en Limewire niet.\r\n\r\nDie legale downloadpagina\'s zijn die wel gratis?.\r\n\r\nWie heeft een oplossing voor mijn Limewire probleem? \r\n\r\nGroeten Pascal
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;343676]Is de licentie van de muziek bestanden ,die melding krijg ik meestal als ik de wma bestanden download en wil afspelen.[/QUOTE]\r\n\r\nEr is nu een nieuwe Limewire voor Vista die had ik geinstalleerd en ook die werkt niet goed zoals het hoort.\r\n\r\nZowel bij wma als bij mp3 liedjes komt er een schermpje met licentie.\r\n\r\nAls ik met de rechtermuisknop op een liedje klik en ik wil op downloaden klikken dan is het woord downloaden en downloaden als heel wazig en als ik er toch op klik dan komt er een schermpje met licentie.\r\n\r\nFrostwire heb ik ook en is het zelfde als Limewire alleen Frostwire werkt wel perfect hoe dat kan? ik weet het niet.\r\n\r\nWie heeft de oplossing voor mijn Limewire probleem?
Link naar reactie
  • 5 weken later...
  • 11 maanden later...
Frostwire is van dezelfde makers maar limewire kwam na wat rechtszaken onder curatele en alles wordt gelogd en de makers hebben net er voor de broncode vrij gegeven maar werken er zelf nog vrolijk aan mee.\nAlleen sukkels gebruiken nog Limewire dus want is al diverse malen gemeld in de bladen.\nmeer of minder vinden is ook kolder want ze gebruiken dezelfde netwerken.\nVan tijd tot tijd verschilt het aanbod gewoon.\n\nFrostwire gebruiken dus.\n\nVoor degenen die gewoon aso alleen halen maar niet delen maakt het weinig uit dat ze gelogd worden natuurlijk.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...