Ga naar inhoud

Opnieuw opstarten

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem waar ik geen raad mee weet, mijn PC heeft de vreemde gewoonte om ineens uit te schakelen om daarna direct weer opnieuw op te starten, dit gebeurd met enige regelmaat.\r\nHeeft iemand hier misschien een verklaring voor?\r\nMoet ik dit zoeken in hardware of software?\r\nTijdens het schrijven van dit bericht is hij al weer een keer uitgegaan.\r\nGraag uw reactie\r\nmet vr. groet J.Salomons
Link naar reactie
Klik met rechts op \"Deze Computer\" kies eigenschappen>geavanceerd>opstart en herstelinstellingen, haal daar het vinkje weg bij \"de computer opnieuw opstarten\"(als je met XP werkt, staat het er iets anders, maar het komt op hetzelfde neer) Waarschijnlijk krijg je dan, als het weer gebeurt dat de PC uitvalt het beruchte BSOD\n(Blue Screen Of Death) te zien, hier staat dan de foutmelding op. Post die hier, of kijk zelf op [URL]http://aumha.org/a/stop.htm[/URL] om te zien wat er mis gaat.
Link naar reactie
BAD-POOL-CALLER wijst op een hardware probleem, mogelijk veroorzaakt door een verkeerd stuurprogramma.\n \nSchrijf ook de code\'s op die je op het blauwe scherm ziet, en dan wat Googlen met de eerste 2 rijen code. Dat zal waarschijnlijk wel een oplossig geven.\n \nOok kun je proberen om eerst wat \"overbodige\" USB apparaten te verwijderen en kijken of dat al helpt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...