Ga naar inhoud

bestanden delen op netwerk

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb net een draaiend netwerk opgezegd (met dank aan Blacktiger), ik ben erachter gekomen hoe k bestanden en schijven tussen mijn laptop die via een draadloze verbinding aan mijn desktop hangt.\r\n\r\nOok weet ik hoe ik de printer als netwerk-printer moet instellenen zodoende gedaan.\r\n\r\nnu zit ik met het volgende.\r\n\r\nIk wil graag bestanden overbrengen van mijn laptop naar de externe schijf die aan mijn pc hangt (dit is de gedeelde schijf). Maar ik krijg hierbij een foutmelding.\r\nNamelijk: \r\nKan (bestand) niet kopieren. de toegang is geweigerd.\r\ncontroleer of schijf vol of beveiligd tegen kopieren is.\r\nof dat het bestand momenteel in gebruik is.\r\n\r\n\r\nKan iemand aangeven hoe ik het aan kan pakken dat ik ze kan overhevelen.\r\n\r\nIk kan trouwens wel bestanden van de externe schijf kopieren naar mijn laptop.\r\nweet echter niet wat ik dan verkeerd doe in de omgekeerde richting.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...