Anoniem2 Geplaatst: 17 september 2007 Delen Geplaatst: 17 september 2007 Ik heb net een draaiend netwerk opgezegd (met dank aan Blacktiger), ik ben erachter gekomen hoe k bestanden en schijven tussen mijn laptop die via een draadloze verbinding aan mijn desktop hangt.\r\n\r\nOok weet ik hoe ik de printer als netwerk-printer moet instellenen zodoende gedaan.\r\n\r\nnu zit ik met het volgende.\r\n\r\nIk wil graag bestanden overbrengen van mijn laptop naar de externe schijf die aan mijn pc hangt (dit is de gedeelde schijf). Maar ik krijg hierbij een foutmelding.\r\nNamelijk: \r\nKan (bestand) niet kopieren. de toegang is geweigerd.\r\ncontroleer of schijf vol of beveiligd tegen kopieren is.\r\nof dat het bestand momenteel in gebruik is.\r\n\r\n\r\nKan iemand aangeven hoe ik het aan kan pakken dat ik ze kan overhevelen.\r\n\r\nIk kan trouwens wel bestanden van de externe schijf kopieren naar mijn laptop.\r\nweet echter niet wat ik dan verkeerd doe in de omgekeerde richting. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2007 Staat hij soms op ALLEEN LEZEN , i.p.v. volledig delen? (dus ook write access geven ;) ) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2007 Ja, dat was idd de instelling die niet ingevoerd was.\r\n\r\nbedankt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2007 Heheh heb ik je eindelijk eens geholpen ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2007 :lol: :lol: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen