Anoniem2 Geplaatst: 17 september 2007 Delen Geplaatst: 17 september 2007 Hallo,\r\nik heb een vraagje,\r\nik heb een Toshiba A100-00N, en heb Windows XP en legaal opgezet,\r\nnu moest ik dus apart alle drivers van internet halen, maar de driver van netwerk ( LAN/ethernet/draadje dat spul) die werkt niet. :o nu zit ik altijd maar draadloos, maar dat is schiet soms ook niet op.\r\n\r\nhoe zit dat?\r\nheb ik wel de goede driver, maar verkeerd geinstaleerd. ik begrijp er helemaal niks van.\r\n\r\nBvd\r\n\r\ngroetjes Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2007 Dan zal je toch in apparaatbeheer moeten gaan zoeken naar welke netwerkkaart er op het moederbord gebakken zit.\r\n\r\nRechtsklik \"deze computer\" - beheer - apparaatbeheer - netwerkadapters\r\n\r\nMeestal echter heeft Windows er al wel één, maar de laatste installeren van de fabrikant kan geen kwaad natuurlijk ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2007 geprobeert, maar geen resultaat Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2007 Er zijn er hier die hier meer van weten als ik, want ik heb al zoiezo nog niet draadloos én kabel op één machine gezien.\r\n\r\nWat is er te zien in het configuratiescherm - netwerkverbindingen ?\r\nEn in apparaatbeheer, wat geeft de netwerk-adapter aan ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2007 [url=http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=43910]Hier maar even verder gaan[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen