Ga naar inhoud

Linux voor een oude laptop

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb ergens nog een oude laptop staan met win98, maar win98 is om een of andere reden kapot gegaan.\r\nIk weet niet precies wat de laptop in zich heeft, maar ik dacht 3 gig harde schijf, 64 mb ram en 4 mb video,\r\nnou zoek ik een linux versie die nog makkelijk op mijn laptop kan draaien.\r\nweet iemand er nog een ?\r\n\r\n\r\nGroetjes Bartjuhh12:mrgreen:
Link naar reactie
Heeft die laptop al wel een CD-speler? Ik denk dat Richt gelijk heeft met \"beste kans voor Damn Small Linux (DSL)\" en dat krijg je er volgens beschrijving ook zonder CD op, dwz er schijnen mensen te bestaan die dat lukt (mij niet want ik begrijp de handleiding niet).\r\n\r\nHeeft-ie wel een CD-speler dan zou ik een CD KNOPPIX gratis downloaden voor een proef maar zoals al gezegd, doe je met 64MB RAM niet veel.\r\n=====\r\n\r\nMaar begin liever met iets meer over die laptop te vertellen; minstens merk en type want sommige fabrikant-geïnstalleerde typen vereisen bijzondere aanpak.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...