Anoniem2 Geplaatst: 17 september 2007 Delen Geplaatst: 17 september 2007 in een bepaald netwerk waar ik gebruik van maak is de functie om met azureus of Frostwire te downloaden uitgezet.\r\n\r\ntoch zou ik deze functie wel graag willen gebruiken, hoe kan ik die dan aanzetten?\r\nhoe kan ik dit weer activeren?\r\n\r\nvoor de duidelijkheid, ik ben geen admin van het netwerk.\r\n\r\nIk weet wel bijvoorbeeld, dat je ftp weer kan activeren via bepaalde websites\r\n\r\nGroetjes Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2007 [QUOTE=shonnie;343356]in een bepaald netwerk waar ik gebruik van maak is de functie om met azureus of Frostwire te downloaden uitgezet.\r\n\r\ntoch zou ik deze functie wel graag willen gebruiken, hoe kan ik die dan aanzetten?\r\nhoe kan ik dit weer activeren?\r\n\r\nvoor de duidelijkheid, ik ben geen admin van het netwerk.\r\n\r\nIk weet wel bijvoorbeeld, dat je ftp weer kan activeren via bepaalde websites\r\n\r\nGroetjes[/QUOTE]\r\n\r\ntorrents zijn illegaal, sorry Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2007 Torrents zijn illegaal? Ook voor gratis producten? Volgens mij niet hoor, als het maar voor eigen gebruik is. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2007 Torrents zijn inderdaad niet per definitie illegaal. Heb van de week nog volkomen legaal een game gedownload met behulp van Torrents.... (de officiële site van de maker geeft zelfs die mogelijkheid aan....)\n\nWat jouw vraag betreft...\nDe Admin van dat netwerk heeft de mogelijkheden kennelijk beperkt..., dan moet je ook daar zijn om meer rechten te krijgen.\nKrijg je ze niet op het netwerk dan moet je het maar op je eigen PC doen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2007 Inderdaad sommig sites bieden hun producten per torrents aan omdat ze te groot zijn voor hun server, Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2007 [QUOTE=reintje;343401]Torrents zijn inderdaad niet per definitie illegaal. Heb van de week nog volkomen legaal een game gedownload met behulp van Torrents.... (de officiële site van de maker geeft zelfs die mogelijkheid aan....)\r\n\r\n.[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nZo is het. Bijvoorbeeld Ubuntu kun je en via de site en via torrents downloaden. als er net een nieuwe versie uit is wordt gevraagd om zoveel mogelijk via torrents te downen om de servers wat te ontlasten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2007 Legaal illegaal zal me niet gaan boeien.\r\nIk geloof niet dat dit forum er voor bedoelt is. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2007 [quote=Dontworry;343431]Legaal illegaal zal me niet gaan boeien.\nIk geloof niet dat dit forum er voor bedoelt is.[/quote]\nDe TS wil weten hoe het in te schakelen, en dat mag. Niet alles wat qua torrents binnen gehaald wordt is illegaal.\n \nAlleen denk ik wel dat TS het aan de Admin van het netwerk moet vragen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen