Anoniem2 Geplaatst: 17 september 2007 Delen Geplaatst: 17 september 2007 Help,\r\nMijn PC gaat na de opstart direkt uit en start weer op. In veilige modus kan ik wel alles doen.\r\nDe PC staat op de nominatie om opgeruimd te worden, echter er staan bestanden op die ik eraf wil hebben. \r\nBesturing is nog 98SE.\r\nWie o wie kan mij helpen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2007 1) Als het om je bestanden gaat, is het altijd mogelijk om je schijf te verwijderen, en tijdelijk in je nieuwe PC te zetten, en bestanden te kopieëren.\n\n2) Waar reboot hij ? Krijg je al een bureaublad te zien, of alleen dat \"welkom\" scherm ?\n\nIn dat zelfde menu waar je \"safe mode\" selecteert, kan je ook \"bevestiging stap voor stap\" doen. Zullen zo\'n 20-30 stappen zijn misschien.\nEven lezen (\"Enter\" voor de volgende stap geloof ik) en goed opletten wat het laatste is dat goed gaat. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 september 2007 Heb je er misschien een te groot RAM ingedaan? Theoretisch verdraagt w98 640MB maar vaak is dat al teveel; 512 is veilig. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen