Anoniem2 Geplaatst: 17 september 2007 Delen Geplaatst: 17 september 2007 hallo allemaal \r\n\r\nik heb een probleem ik wil graag een dvd met de menu\'s en alles wat er bij hoort in 1 bestand hebben die ik zo kan openen dus GEEN iso bestand \r\n\r\nis dit mogelijk zo ja met welke programma\'s doe ik dat \r\n\r\nik hoop dat jullie me kunnen helpen \r\nalvast bedank voor de moeite \r\n\r\nJohannes Wiersma Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2007 ja maar ik heb in de pc waar ik die dvd wil hebben geen dvd speler\r\nalles gaat via mijn netwerk en die dvd draait op mijn netwerk hardeschijf\r\nen er is geen plaats op mijn harde schijf om de dvd heen te kopieren Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2007 en wat als ik er plus mines 25 nodig ben ?\r\ndan is het 25 keer 25 is €625 \r\ndan is het al heel anders \r\nen daarom hoopt ik dat dit kan\r\n\r\nhoe bedoel je met delen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2007 Hoe het technisch moet weet ik niet. Vast wel iemand anders... Maar dan denk ik aan streamen vanaf je server? Moet het persé in DVD=kwaliteit? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2007 ja maar ik zit met het menu het is een info dvd\r\nen zonder menu snapt niemand het Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2007 kan het ook zo dat je het menu gewoon opent en dat hij hem gewoon link naar andere bestanden \r\nhet mag ook avi zijn dvd kwaliteit hoeft neit meer Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2007 helaas wat dutch zegt gaat waarschijnlijk niet werken , een dvd zit ietts te lastig in elkaar.\r\n\r\nals ik het goed begrijp gaat het om een netwerk van 25 pc\'s en (minimaal) 1 centrale netwerkschjif???\r\n\r\nals je deze schijf (of een deel ervan) vrij geeft om te delen met alle pc\'s,\r\ndan kan iedereen via zijn eigen pc naar \"mijn netwerk locaties\"\r\naldaar de juiste map openen en hierna de eerste .ifo openen met een virtuele dvd speler (zoals power dvd).\r\n\r\nals je dit doet speelt de film via je netwerk kaart, met hoeveel pc\'s je dan tegelijk kan kijken weet ik niet.\r\n\r\nprobeer eens te omschrijven wat het gewenste eindresultaat is. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen