Anoniem2 Geplaatst: 17 september 2007 Delen Geplaatst: 17 september 2007 Ik heb twee dagen terug mijn pc helemaal geformateerd en opnieuw windows xp opgezet.\r\nDe pc gaf toen alleen maar zwart beeld en deed niks meer.\r\nMaar nu heeft hij het nog goed gedaan tot gisteren ik geen internet meer heb.\r\nDe kabeltjes van de router heb ik getest, de verschillende uitgangen van de router geprobeerd.\r\nAlles werkt, hij herkent zelfs dat het internet kabeltje eruit wordt gehaald of erin wordt gestopt.\r\nVerder doet de pc het normaal, naar mijn inzien.\r\nAlleen kan doen alle dingen die met internet te maken hebben het niet meer.\r\nZoals firefox, I.E., Msn, noem maar op. dan krijg ik geen verbinden gevonden.\r\n \r\nhet is een pentum 4 pc 3gh\r\n160gb hd\r\n256 videokaart\r\n512mb werkgeheugen\r\ndvd brander\r\nkaartlezer\r\n\r\nalvast bedankt voor jullie hulp Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2007 modem al eens opnieuw opgestart?\nbij de eigenschappen van de netwerkkaart geen problemen?\nNiet bij de instellingen van netwerk in IE zitten klooien? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2007 Welke provider?\r\nTip als het nu straks goed is gelijk een image branden van je hd (Y) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen