Anoniem2 Geplaatst: 16 september 2007 Delen Geplaatst: 16 september 2007 ik wil namelijk een afbeelding voor mijn onderwerpen hebben.\r\n\r\nhier is een voorbeeldje:\r\n\r\n[url]http://aycu14.webshots.com/image/9693/2001825609680817701_rs.jpg[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2007 Kijk even op Vbulletins forum naar mods. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 september 2007 Als je een geldige licentie hebt kun je op zowel vBulletin.com alsook vBulletin.org kijken.\r\n\r\nDe vBulletin.org site is puur gericht op hacks voor vBulletin, net zoals deze. Verder heeft deze als voordeel dat er mensen van vBulletin.com ook aan meedoen en dat de hacks ook bewaakt worden. Zo gauw er een veiligheidslek ontdekt wordt, dan wordt de hack tijdelijk gesloten en krijg je daar ook bericht van zodat je je hack/plugin kunt uitschakelen.\r\n\r\nEr zijn ook diverse andere sites die aan vBulletin hacks doen, maar helaas niet allemaal even opletten v.w.b. de veiligheid, wel vaak mooie hacks. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 september 2007 dank je voor de links BT, ik wist even niet meer welke voor welke was :D Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen