Ga naar inhoud

overstappen naar E6750

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoi,\n\nIk zou graag wat advies/tips willen krijgen. Zelf heb ik momenteel A8N-SLI, AMD 64 3500+ en 7800GT videokaart, 1 GB xms geheugen.\n\nGraag zou ik moederbord willen vervangen door Asus P5B Deluxe [url]http://nl.asus.com/products.aspx?l1=3&l2=11&l3=307&l4=0&model=1179&modelmenu=2[/url]\n\nin combinatie met Intel E6750\n\nDaarnaast zou ik ook evt 2 GB G.E.I.L geheugen willen plaatsen [url]http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?baseId=3250&artno=ibie8p[/url]\n\nIk wil me videokaart gewoon blijven gebruiken (voeding is 420 w, ik neem aan dat ie ook kan blijven?)\n\nik hoop op wat reacties/aanbevelingen\n\nPS> Ik ga vooral voor gaming\n\nGr
Link naar reactie
bedankt voor de snelle reacties!\n\nGEIL geheugen is dus geen probleem neem ik aan? Want ik las bij de reacties het volgende: \nKoop het niet als je Mobo geen handmatig Voltage en Timing regeling ondersteund, zonde van je geld, kun je net zo goed MDT of Kingstone halen (goedkoper). want je MOET de instellingen in je bios wijzigen om het beloofde prestatie te krijgen. Heb je de geschikte MOBO, Zeker kopen. \n\nHoe kan ik zien of P5B/P5K dat ondersteunt?\n\nPS> Videokaart is geen probleem, ik kan bioshock (de nieuwste) nog makkelijk op maximum draaien zonder schokken. Wss volgende jaar ofzo een 8800 GTX
Link naar reactie
De P5K ondersteunt timings, net als alle andere mobo\'s van die prijs. De P5B moet je echt uit je hoofd zetten, je mag nog wel naar de P5N serie kijken, die heeft SLI ondersteuning maar is minder overklokbaar.\n\n\'t ligt aan het merk en efficiency of je je voeding moet vervangen. (+80%) Je kunt bijv. een Corsair van 450watt kopen (67 euro) , die kan een 8800GTX nog wel trekken. Daarboven wordt het behoorlijk duur, kick-off met de be quiet Dark Power Pro bij azerty van 90 euro.\n\nOp stock speeds kan je voeding het nog wel trekken, dan is de E6750 zeker geen energievreter.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...