Ga naar inhoud

Probleem ander systeem aanmelden!

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik zou graag willen weten, elke keer als ik naar : \r\nConfiguratiescherm -> Gebruikersaccounts -> De manier waarop gebruikers zich aan- en uit melden klik, komt er een pop upje met daar in: Client Services voor Netware heeft het welkomsvenster en Snelle gebruikerswisseling uitgeschakeld. U kunt Client Services voor Netware verwijderen als u deze functies wilt terugzetten.. :confused: Client Services voor Netware ? Wat is dat nu weer.. Nou ik wist het niet, dus ben ik maar in alle bestanden mappen en programma\'s gaan zoeken.. Geen Client Services voor Netware .. :D Kan iemand me helpen hoe ik die manier wél kan activeren? Mijn huidige aanmeldingsoptie is erg irritant. :neutral:
Link naar reactie
[QUOTE=Richt;343172]klik rechts op \"Mijn Netwerk locaties\" dan eigenschappen\r\ndan neem je de netwerk kaart die je gebruikt, klikt rechts en dan weer egenschappen dan zal daar in die lijt ergens \"client service voor Netware\" staan, verwijder die en dan OK, e afsluiten, en mischien zal je nog een keer moeten rebooten en dan ben je van netware af.[/QUOTE] En is het niet iets wat schadelijk kan zijn voor mn computer als ik het verwijder ? :arrow:
Link naar reactie
[QUOTE=JuStiiNe;343368]:twisted::twisted: Misschien ben ik nu opeens dom, maar wat is het precies ?[/QUOTE]\r\n\r\neen protocol om met netware servers te comuniceeren en daarop inteloggen, denk niet dat je dat nodig hebt, dat is meer iets wat ze gebruiken in grote netwerken ;) ALS je thuis/ of where ever je PC staat een netware server hebt niet weg halen maar ik denk dat je het gewoon wegkunt gooien.\r\n\r\nEn een vraag is niet dom, je bent dom als je de vraag niet stelt :p
Link naar reactie
[QUOTE=Richt;343434]een protocol om met netware servers te comuniceeren en daarop inteloggen, denk niet dat je dat nodig hebt, dat is meer iets wat ze gebruiken in grote netwerken ;) ALS je thuis/ of where ever je PC staat een netware server hebt niet weg halen maar ik denk dat je het gewoon wegkunt gooien.\r\n\r\nEn een vraag is niet dom, je bent dom als je de vraag niet stelt :p[/QUOTE] \r\n \r\n Oke dankjewel! ;)
Link naar reactie
[QUOTE=Richt;343172]klik rechts op \"Mijn Netwerk locaties\" dan eigenschappen\r\ndan neem je de netwerk kaart die je gebruikt, klikt rechts en dan weer egenschappen dan zal daar in die lijt ergens \"client service voor Netware\" staan, verwijder die en dan OK, e afsluiten, en mischien zal je nog een keer moeten rebooten en dan ben je van netware af.[/QUOTE]\r\n\r\n Nop het lukt niet. Na een paar keer rebooten, een paar dagen gewacht te hebben zelfs, en precies gedaan te hebben wat jij zegt, doet hij het nog steeds niet. Ik krijg steeds weer het popupje.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...