Ga naar inhoud

Pinnacle Studio 10

Aanbevolen berichten

Dit is mijn verhaal in een iets meer geduldigere versie.\n\nik heb studio 10 van pinnacle geinstalleerd op mijn computer. niet in mijn \nnormale C schijf waarvanaf mijn computer boot maar op een G schijf. nu lijkt dat allemaal prima totdat na de installatie ik mijn computer \nopnieuw moest opstarten. dus ik start mijn pc opnieuw op.\n\n als hij opstart begint het allemaal helemaal normaal. je krijgt dat \n windows laad balkje te zien en vervolgens kreeg ik een blauw scherm met \n witte letters die mij vertelde dathij de C schijf ging controleren op stfv \n bestanden, ik heb het laten gaan want ik dacht dat doet hij niet voor \n niks. daarna startte mijn pc op totaan dat je voor het eerst je \n bureaubladachtergrond ziet. maar er kwamen geen icoontjes of een start \n balk. toen heb ik handmatig mijn pc opnieuw laten opstarten en ging het \n helemaal normaal tot dat het blauwe scherm met in het midden \'windows XP \n home edition\' verscheen, alleen het probleem is dat ik niet verder kom dat \n dan scherm.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...