Anoniem2 Geplaatst: 16 september 2007 Delen Geplaatst: 16 september 2007 hoi,\r\n\r\nik heb gister per ongeluk mijn computer met windows vista ultimate afgesloten terwijl hij updates aan het installeren was. opstarten doet hij niet meer. ik heb al opties zoals veilige modus en vorige configuratie geprobeerd. zonder succes. \r\n\r\nwie o wie weet wat ik moet doen.\r\n\r\nmvg\r\n\r\nDave Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2007 Ik heb hetzelfde probleem, alleen na een poging tot systeemherstel (en het was btw. in Windows XP)\r\nrecente instellingen, veilige modus, en normaal werkten allemaal niet.. ik krijg ook geen foutmelding ofzo.. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2007 [QUOTE=djowie;343120]Ik heb hetzelfde probleem, alleen na een poging tot systeemherstel (en het was btw. in Windows XP)\r\nrecente instellingen, veilige modus, en normaal werkten allemaal niet.. ik krijg ook geen foutmelding ofzo..[/QUOTE]\r\n\r\n\r\njep ik krijg ook geen foutmelding. hij laat nog wel dat balkje zien dat hij windows vista gaat laden maar daarna zwart beeld. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2007 Ja dit lijkt dus sterk op mijn probleem, zie volgende discussie.\r\nVan de fabrikant kreeg ik de volgende tip(die bij mij helaas niets uithaalde)\r\nZet de pc uit, haal stekker uit stopcontact en accu uit het apperaat als er een in zit(bij een laptop dus).\r\nDruk dan 10 tot 15 keer de in/uit knop van de pc in.\r\nHet heeft iets te maken met te veel aan stroom kwijt raken of zo.\r\nGewoon proberen, het kan geen kwaad en wie weet....? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 september 2007 [QUOTE=De moeder;343272]Ja dit lijkt dus sterk op mijn probleem, zie volgende discussie.\r\nVan de fabrikant kreeg ik de volgende tip(die bij mij helaas niets uithaalde)\r\nZet de pc uit, haal stekker uit stopcontact en accu uit het apperaat als er een in zit(bij een laptop dus).\r\nDruk dan 10 tot 15 keer de in/uit knop van de pc in.\r\nHet heeft iets te maken met te veel aan stroom kwijt raken of zo.\r\nGewoon proberen, het kan geen kwaad en wie weet....?[/QUOTE]\r\n\r\nnope dit werkt niet, Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 september 2007 Voor djowie misschien...\n\n[url]http://mindprod.com/jgloss/vista.html[/url]\n\ndruk even op \"When Vista won\'t boot\"\n\nEn voor iedereen met bootproblemen, verwijder alles uit de PC aansluitingen, behalve keyboard, muis, en monitor tijdens je pogingen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen