Ga naar inhoud

Niet meer doorstarten

Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=djowie;343120]Ik heb hetzelfde probleem, alleen na een poging tot systeemherstel (en het was btw. in Windows XP)\r\nrecente instellingen, veilige modus, en normaal werkten allemaal niet.. ik krijg ook geen foutmelding ofzo..[/QUOTE]\r\n\r\n\r\njep ik krijg ook geen foutmelding. hij laat nog wel dat balkje zien dat hij windows vista gaat laden maar daarna zwart beeld.
Link naar reactie
Ja dit lijkt dus sterk op mijn probleem, zie volgende discussie.\r\nVan de fabrikant kreeg ik de volgende tip(die bij mij helaas niets uithaalde)\r\nZet de pc uit, haal stekker uit stopcontact en accu uit het apperaat als er een in zit(bij een laptop dus).\r\nDruk dan 10 tot 15 keer de in/uit knop van de pc in.\r\nHet heeft iets te maken met te veel aan stroom kwijt raken of zo.\r\nGewoon proberen, het kan geen kwaad en wie weet....?
Link naar reactie
[QUOTE=De moeder;343272]Ja dit lijkt dus sterk op mijn probleem, zie volgende discussie.\r\nVan de fabrikant kreeg ik de volgende tip(die bij mij helaas niets uithaalde)\r\nZet de pc uit, haal stekker uit stopcontact en accu uit het apperaat als er een in zit(bij een laptop dus).\r\nDruk dan 10 tot 15 keer de in/uit knop van de pc in.\r\nHet heeft iets te maken met te veel aan stroom kwijt raken of zo.\r\nGewoon proberen, het kan geen kwaad en wie weet....?[/QUOTE]\r\n\r\nnope dit werkt niet,
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...