Anoniem2 Geplaatst: 16 september 2007 Delen Geplaatst: 16 september 2007 [SIZE=2]Hoi allemaal,\n\nik heb een vraag, ik ben nu bezig met ehet maken van een formulier voor een project waar ik mee bezig ben.\nmaar nu wil ik met de hulp van php dat het formulier verzonden en gecheckt wordt.\nAlleen ik heb niet zoveel verstand van php dus wie kan mij helpen hier onder vinden jullie mijn formulier tot nu toe.\n\n[/SIZE][SIZE=3][code]\n[SIZE=2]AANMELDINGSFORMULIER\n\n\n \n Naam:\n \n \n \n Straatnaam + Huisnummer: \n \n \n \n \n Postcode + Woonplaats:\n \n \n \n \n Geslacht:\n Man\n Vrouw\n \n \n Geboortedatum:\n \n dd/mm/jjjj\n \n \n Telefoonnummer:\n \n \n \n \n Meldt zich aan als lid van de Honk- en Softbalvereniging "THE HARRIERS".\n \n \n \n Hij/zij verleent hierbij tot wederopzegging* machtiging aan de vereniging om van zijn/haar\nonderstaande rekening de contributie per kwartaal te laten afschrijven.\n\n \n \n \n \n \n 6-8 jaar\n Peanuts\n Contributie\n EUR 19,50\n \n \n \n 9-12 jaar\n Pupillen\n Contributie\n EUR 27,00\n \n \n Contributie:\n 13-15 jaar\n Aspiranten\n Contributie\n EUR 28,50\n \n \n \n 16-17 jaar\n Junioren\n Contributie\n EUR 30,00\n \n \n \n 16-17 jaar\n Senioren\n Contributie\n EUR 37,50\n \n \n \n \n \n Bankrekening:\n \n \n \n Datum:\n \n dd/mm/jjjj\n \n \n \n (personen onder de achttien, dienen dit formulier te laten invullen door ouders of voogd) \n \n \n Voorwaarden:\n \nIk ga akkoord met de voorwaarden\n \n \n \n de voorwaarden\n \n \n \n Nadat is voldaan aan bovenstaande voorwaarden, wordt men ingeschreven bij de K.N.B.S.B.,\n waarna men gerechtigd is aan alle activitieten van de vereniging deel te nemen. \n \n \n *Het opzeggen van lidmaatschap moet altijd schriftelijk\nLeden kunnen pas worden opgezegd aan het einde van een jaar (van januari tot januari).\n \n \n \n \n \n \n Opmerkingen:\n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n\n[/SIZE]\n[/code]heb ook effe een zip bestand bijgedaan.\n[/SIZE] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen
× Geplakt als verrijkte tekst. Herstel opmaak
Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.
× Je link werd automatisch ingevoegd. Tonen als normale link
× Je vorige inhoud werd hersteld. Leeg de tekstverwerker
× Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in