Ga naar inhoud

Video-bewerking-programma...ding...

Anoniem2

Aanbevolen berichten

..ofzo.\r\n\r\nGoed, ik was dus op zoek naar een programma waarmee je zelf filmpjes kunt maken. Hiermee bedoel ik niet persé Fraps e.d., maar programmas waarmee je een bewegend beeld uit een filmpje kunt knippen en dat dan in een ander filmpje plakken...als jullie begrijpen wat ik bedoel (of: je filmt een straat in zwart-wit en je wilt bijvoorbeeld alleen een stoplicht laten knipperen). Op die site van Samsung ofzo, heb je zo een site, waar als je een filmpje instuurt, kans maakt op een prijs. Dat filmpje moet dan aan een paar regels voldoen. Mijn vraag is eigenlijk: met wat voor programma kan ik een filmpje maken waarbij ik kleuren kan aanpassen en bijvoorbeeld plaatjes uit andere bestanden in het filmpje kan plakken en die dan ook mee laten bewegen?
Link naar reactie
Met ieder goed (niet gratis) videomontage prg.\nPinacle studio 10 ofzo.\nUlead Mediastudio Pro 5, 6 ,of 7 ofzo\nMagix video de Luxe\nAdobe Premiere enzo \nKeus genoeg dacht ik zo ,maar alleen een prg is niet genoeg ,er komt ook nog heel wat kennis en handigheid bij te pas ,want zo eenvoudig zijn deze prg\'s niet ,en video bewerken kost veel tijd en gedult.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...