Anoniem2 Geplaatst: 15 september 2007 Delen Geplaatst: 15 september 2007 ..ofzo.\r\n\r\nGoed, ik was dus op zoek naar een programma waarmee je zelf filmpjes kunt maken. Hiermee bedoel ik niet persé Fraps e.d., maar programmas waarmee je een bewegend beeld uit een filmpje kunt knippen en dat dan in een ander filmpje plakken...als jullie begrijpen wat ik bedoel (of: je filmt een straat in zwart-wit en je wilt bijvoorbeeld alleen een stoplicht laten knipperen). Op die site van Samsung ofzo, heb je zo een site, waar als je een filmpje instuurt, kans maakt op een prijs. Dat filmpje moet dan aan een paar regels voldoen. Mijn vraag is eigenlijk: met wat voor programma kan ik een filmpje maken waarbij ik kleuren kan aanpassen en bijvoorbeeld plaatjes uit andere bestanden in het filmpje kan plakken en die dan ook mee laten bewegen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2007 Met ieder goed (niet gratis) videomontage prg.\nPinacle studio 10 ofzo.\nUlead Mediastudio Pro 5, 6 ,of 7 ofzo\nMagix video de Luxe\nAdobe Premiere enzo \nKeus genoeg dacht ik zo ,maar alleen een prg is niet genoeg ,er komt ook nog heel wat kennis en handigheid bij te pas ,want zo eenvoudig zijn deze prg\'s niet ,en video bewerken kost veel tijd en gedult. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2007 Animal heeft gelijk. Hier komt veel tjd en kennis bij kijken. Dit doe je niet ff in een avondje monteren. Magix Video deluxe heeft wel de mogelijkheid om bewegende gifjes over het beeld te leggen en die te laten bewegen. Er zitten er zelfs een groot aantal in het pakket zelf. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2007 Aha, toch hartelijk bedankt ;) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen