Anoniem2 Geplaatst: 15 september 2007 Delen Geplaatst: 15 september 2007 Is er ook software verkrijgbaar die streaming audio direct om kan zetten naar mp3-tjes (dus die dan ook nog lekkere afzonderlijke muziektrackjes hakt, dus die witjes herkent en daar gaat cutten?)\r\n\r\nMusic Match deed zoiets wel als je c.d.\'s ript, maar niet met line-in audio.\r\n\r\nAchteraf kan ik natuurlijk wel splitten maar dat duurt me te lang. (ben professioneel bezig)\r\n\r\nIs er een expert in de zaal?\r\n\r\nmvg,\r\n\r\npaul Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2007 Volgens mij bestaat zoiets niet, ik werk ook veel met muziek maar doe het splitten handmatig.... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2007 Misschien vind je hier iets:\r\n\r\n[url]http://www.hifi-soft.com/mp3-audio-splitter-joiner.htm[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2007 Streaming audio professioneel opslaan als aparte mp3\'s? Dat klinkt alsof je er handel mee doet? Lijkt me niet erg legaal. Kun je uitleggen wat je daarmee bedoeld? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2007 Ook niet echt profesioneel als je zo aan je muziek moet komen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2007 Opnemen met fraps, en dan geluid van de video afknippen? Als je het voor eigen gebruik is mag je het volgens mij gewoon op je PC zetten Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2007 [QUOTE=Animal;343058]Ook niet echt profesioneel als je zo aan je muziek moet komen.[/QUOTE]\r\n\r\nStreaming audio MP3 en profesioneel gaan ook al niet samen :s , erg raar Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2007 Ik vond er zelf al een, wil ik jullie niet onthouden: [url]http://www.audiograbber.com-us.net/[/url]\r\nHiermee kun je muziek laten stromen, die dan automatisch in mp3 of wav- stukjes gehakt wordt.(freeware).\r\nVoor degenen die aan mij twijfelen, ik neem gloednieuwe dingen soms op via mp3 en zend die dan uit via radio 1, volkomen legaal want de buma ervoor wordt gegarandeerd betaald. Jullie moesten eens weten hoeveel er mp3 gestroomd wordt in hilversum...\r\n\r\npaul Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2007 zat al een tijdje deze tread bij te houden, maar nu snap ik \'m niet meer.\r\n\r\nheb zelf al een aardig tijdje audiograbber (1.83) maar naar mijn beste weten is dit niet meer dan een goeie cd-ripper.\r\n\r\nhoe pak je dan een stream in dit progje of maak je zelf een stream? (om uit te zenden?) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2007 line in sampling aanklikken, auto split tracks aanvinken, streaming muziek aanzetten via je geluidskaart en de afzonderlijke mp3-tjes zijn meestal uitzendbaar...(mits er (korte) pauzes zitten tussen de muziekjes, bij platenmaatschappij Yep Roc is dit b.v. zo, ook ANTI stroomt wel eens een c.d.) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2007 nog een gevonden, die is helemaal super: nexus radio. (zoek zender, en nexus hakt automatisch muziek mp3\'s voor je... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen