Ga naar inhoud

automatische audiohakmachine available?

Aanbevolen berichten

Is er ook software verkrijgbaar die streaming audio direct om kan zetten naar mp3-tjes (dus die dan ook nog lekkere afzonderlijke muziektrackjes hakt, dus die witjes herkent en daar gaat cutten?)\r\n\r\nMusic Match deed zoiets wel als je c.d.\'s ript, maar niet met line-in audio.\r\n\r\nAchteraf kan ik natuurlijk wel splitten maar dat duurt me te lang. (ben professioneel bezig)\r\n\r\nIs er een expert in de zaal?\r\n\r\nmvg,\r\n\r\npaul
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Ik vond er zelf al een, wil ik jullie niet onthouden: [url]http://www.audiograbber.com-us.net/[/url]\r\nHiermee kun je muziek laten stromen, die dan automatisch in mp3 of wav- stukjes gehakt wordt.(freeware).\r\nVoor degenen die aan mij twijfelen, ik neem gloednieuwe dingen soms op via mp3 en zend die dan uit via radio 1, volkomen legaal want de buma ervoor wordt gegarandeerd betaald. Jullie moesten eens weten hoeveel er mp3 gestroomd wordt in hilversum...\r\n\r\npaul
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...