Anoniem2 Geplaatst: 15 september 2007 Delen Geplaatst: 15 september 2007 Wanneer ik chat in msn dan kan ik wel verbinding maken met mijn webcam maar na korte periode bevriest het beeld en daarna verbreekt msn de verbinding en moet ik vaak weer opnieuw inloggen. Soms kan ik wel doorgaan met typen maar is de beeldverbinding weg. Waar kan dit aan liggen en is dit te verhelpen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2007 Waarschijnlijk kan je computer het niet aan wat betreft het geheugen.\r\nHet gebruik van een webcam en msn tegelijk vraagt veel van je systeem en van je verbinding.\r\nWat voor processor heb je en hoeveel ram-geheugen?\r\nEn wat voor internet verbinding(snelheid)? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2007 Bedankt voor je bericht. \r\nIk weet dat het niet ligt aan de processor of aan het geheugen. \r\nHet gaat om een ADSL verbinding. Kan het ook liggen aan bv de usb poort\r\nwaar de cam in is gestoken? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2007 Tja, dan zou je een andere usb-poort kunnen proberen maar ik denk niet dat daar het probleem ligt.\r\nJe geeft niet erg veel informatie, hoe weet je of het niet aan de processor of het geheugen ligt als ik vragen mag? Je zou kunnen proberen om even de drivers te verwijderen en opnieuw te installeren. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen