Ga naar inhoud

Welke internetproviders in Nederland?

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo, als Belg ken ik niks van internetproviders in Nederland. Mijn schoonouders verhuizen binnenkort van België naar Nederland. Momenteel hebben ze bij Belgacom een ADSL abonnement à 4MB voor €39,95/maand. Welke providers zijn er in Nederland? Werken deze via de kabel of via ADSL? Welke zijn jullie ervaringen met bvb. \'Home\'? Ter info: Normale snelheid van 4MB gewenst, geen grote downloads, normale transferlimiet is voldoende, voip bellen is een optie, maar ze gebruiken nu VoipBuster. Alvast bedankt voor jullie reacties ...
Link naar reactie
Ja Belgacom is nogal duur met zijn abo\'s inderdaad.:)\r\n\r\nEr zijn zeer veel providers in Nederland. Je hebt de keuze tussen kabel of ADSL want beiden bestaan en zijn in de meeste plaatsen ook wel verkrijgbaar, alhoewel niet overal.\r\n\r\nErvaring met home verschillen, maar dat heb je zo\'n beetje met alle providers. Normaliter is @home echter wel stabiel, nadeel is dat het duur is t.o.v. ADSL.\r\n\r\nAls je bijv. gaat kijken, heb je voor 29,95 een ADSL abonnement bij Alice, een nieuwe speler op de ADSL markt in Nederland, en dan heb je een 20mbit abonnement.\r\nDaarmee kun je VoDSL bellen (ongeveer zoiets als voip maar dan stabieler) en is het bellen naar vaste nrs. in Nederland zelfs gratis. Ook andere tarieven zijn interessant.\r\n\r\nVoor datzelfde geld heb je bij @home slechts een 4mbit abo zonder telefonie!\r\n\r\nBij Orange ADSL heb je voor 17,95 een 4mbit aansluiting. Op dit moment een aanbieding voor de eerste 12 maanden 8,95 per maand.\r\n\r\nDat maakt het nemen van een kabelprovider zoals @home dan toch wel redelijk kostbaar.
Link naar reactie
Jammer dat de nieuwe provider \"Alice\" niet in het rijtje voorkomt.\r\n[url]www.internetten.nl[/url]\r\nKan natuurlijk komen,omdat deze pas sinds Augustus beschikbaar is .\r\nDus ook wienig reviews te lezen zijn.\r\nHet aanbod van Alice is te mooi om waar te zijn ?\r\nIn ieder geval zal ik, dit overwegen om van @Home over een half jaar over testappen omdat op mijn postcode deze beschikbaar is.\r\nTegen die tijd zijn de min en plussen wel bekent.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...