Ga naar inhoud

Windows XP loopt vast bij opstarten?


Eric777

Aanbevolen berichten

Ik gebruik op mijn pc nog Windows XP en Windows 10. Nu start Windows XP nog wel op tot het bureaublad maar dan blijft hij hangen bij de programma's die bij het opstarten gestart worden. Rechtsonder in het beeldscherm lijkt hij de eerste 2 te starten maar dan vast te lopen. Als ik Windows XP opstart op een gastaccount dan start hij wel gewoon op, maar daar zitten wat minder opstartprogramma's in. Hoe kan ik nu Windows XP op mijn eigen account weer werkend krijgen zodat ik niet meer als "gast" hoef in te loggen?
Link naar reactie
Als je de netwerkdrivers niet gekilled hebt zodat XP niet meer op internet kan is dat geheel je eigen keus en ik zal op m'n lip bijten om daar niet verder op in te gaan, vooral omdat je ook met W10 werkt. Zelf heb ik o.a. ook een combi van Linux (full access) en XP (zonder internet). Uitwisselen (en viruscheck) van data gaat gewoon via Linux. Maar als mogelijk antwoord op je vraag: https://www.schoonepc.nl/instal/gebruikers.html Even door scrollen naar "Gebruik van het commando NET USER".
Link naar reactie
Ik heb niets met netwerkdrivers gedaan. Tot vrijdag werkte het ook gewoon. Het enige dat ik gedaan heb is in Windows 10 een Patch.exe bestand opgenomen in mijn virusscanners als zijnde ok, omdat hij deze steeds in quarentaine wilde zetten. Meer heb ik niet gedaan en kon er met XP ook gewoon op internet gewerkt worden.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...