Anoniem2 Geplaatst: 13 september 2007 Delen Geplaatst: 13 september 2007 ik heb mijn website op internet staan. nou is het met mijn computer even fout gegaan.\r\nen nu ben ik alle bestaande op mijn harde schrijf kwijt.\r\nnu is mijn vraag ik wil mijn website weer terug op mijn harde schrijf hebben en wel zo als ik dreamweaver opend dat die ook weer in de lijst van de sites die in dreamweaver staan , dat ik zo de site weer kan aanpassen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2007 Met een ftp programma op de hostingserver inloggen en gewoon alle bestanden weer naar je hd zetten.\r\nDaarna die bestanden vanuit Dreamweaver weer openen lijkt me.\r\nMaar in elk geval via ftp die bestanden weer van de server naar je HD kopiëren is belangrijk. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2007 is me allemaal gelukt, alleen als ik de site open op mijn HD opend hij goed maar open ik hem in dreamweaver dan staat er op de plaats van de hyperlinks en hier en daar wat icontjes met een c erin Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2007 In het FTP gedeelte van Dreamweaver kiezen voor Remote view / Remote site\nDaar alles selecteren en kiezen voor Get files (groene pijl).\n \nOp die manier zou alles weer op de daarvoor bestemde plaats op je computer komen te staan.... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen