Anoniem2 Geplaatst: 13 september 2007 Delen Geplaatst: 13 september 2007 Wie kan voor mij tegen een zeer schappelijk prijsje een website maken. Ik ben een startende ondernemer, dus maar een zeer beperkt budget (+/-50 euro). Het liefst ook nog met een CMS systeem.\r\n\r\nWelke scholier/student kan mij hiermee helpen?\r\n\r\n\r\n[email]klokske@belgacom.net[/email] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2007 Ik heb je eens een mailtje gestuurd want er is toch wat meer info nodig. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2007 Ik heb u ook een mailtje gestuurd. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2007 Ook startende ondernemers mogen de huisregels lezen. Dit is gewoon commercieel :-( Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2007 en 50 euro voor een cms is zeer goedkoop zet ik mijn pc niet voor aan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2007 Dan zul jij ook geen student zijn he PC Dream, een beetje commerciele werkt inderdaad niet voor 5 tientjes. Of je kent wellicht alleen de grote CMS systemen zoals Mambo en Joomla, dan is het wat goedkoop inderdaad.:) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2007 nee ben student met eigen webdesign bedrijf :p Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen