Anoniem2 Geplaatst: 13 september 2007 Delen Geplaatst: 13 september 2007 Sinds vandaag krijgen we een aantal emails die geheel leeg zijn, geen afzender, geen onderwerp en 0 kb. Hoewel ik vanmiddag al had gekeken via de webmail en toen stond er wel degelijk wat.\r\nIemand enig idee wat dit kan zijn? en kan ik de lege email op de een of andere manier \r\nterughalen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2007 Hai zeve,\n\ner is altijd een pad terug, anders kon de e-mail je niet bereiken. Als je outlook express gebruikt, klik met de rechtermuisknop op de mail en kies voor eigenschappen. Ga naar het tabblad details en kies bron van bericht. Hierin kan je normaal gezien iets meer vinden - als je er niet aan uitraakt en er staat niets persoonlijks in mag je het gerust ook posten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2007 hoi, \r\n\r\nbedankt voor je reactie, maar ongeloofelijk naar waar ook dat is leeg. headers en al is leeg. Ik vermoed dat spyware is geweest.Gisteren latn scannen en hij vond er een. \r\nOverigens heb ik er vandaag nog geen last van gehad.\r\n\r\nbtw ik gebuik windows mail van Vista en voorheen heb ik nog geen problemen ondervonden met Vista. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2007 kijk hier eens:\r\n[url]http://www.vistax64.com/vista-mail/1...pty-email.html[/url]\r\n\r\n\r\n------------- QUOTE:\r\n\"I have managed to recover all \'lost\' mail, by using the new vista feature :\r\n\r\nExplore to C:\\Users\\Your User Account\\AppData\\Local\\Microsoft\\Windows Mail\r\n\r\nWhere \'Your User Account\' - is your sign on name. Right Click the Windows\r\nMail folder select Properties & Previous versions. To my surprise there was a\r\nprevious version which when restored brought all mail & sent items back.\r\n\r\nHurahh !\" Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2007 De link die ik boven gaf schijnt niet te werken, maar hier heb ik die tekst opnieuw gevonden:\r\n\r\n[url]http://forums.techarena.in/showthread.php?t=580937[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen