Ga naar inhoud

windows mail ontvangt email zonder afzender en van 0 kb

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hai zeve,\n\ner is altijd een pad terug, anders kon de e-mail je niet bereiken. Als je outlook express gebruikt, klik met de rechtermuisknop op de mail en kies voor eigenschappen. Ga naar het tabblad details en kies bron van bericht. Hierin kan je normaal gezien iets meer vinden - als je er niet aan uitraakt en er staat niets persoonlijks in mag je het gerust ook posten.
Link naar reactie
hoi, \r\n\r\nbedankt voor je reactie, maar ongeloofelijk naar waar ook dat is leeg. headers en al is leeg. Ik vermoed dat spyware is geweest.Gisteren latn scannen en hij vond er een. \r\nOverigens heb ik er vandaag nog geen last van gehad.\r\n\r\nbtw ik gebuik windows mail van Vista en voorheen heb ik nog geen problemen ondervonden met Vista.
Link naar reactie
kijk hier eens:\r\n[url]http://www.vistax64.com/vista-mail/1...pty-email.html[/url]\r\n\r\n\r\n------------- QUOTE:\r\n\"I have managed to recover all \'lost\' mail, by using the new vista feature :\r\n\r\nExplore to C:\\Users\\Your User Account\\AppData\\Local\\Microsoft\\Windows Mail\r\n\r\nWhere \'Your User Account\' - is your sign on name. Right Click the Windows\r\nMail folder select Properties & Previous versions. To my surprise there was a\r\nprevious version which when restored brought all mail & sent items back.\r\n\r\nHurahh !\"
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...