Anoniem2 Geplaatst: 13 september 2007 Delen Geplaatst: 13 september 2007 Hallo lieve mensen,\r\n\r\nHeb net een nieuwe pc geinstalleerd, alles gaat goed, behalf de lan verbinding. \r\nOp netwerkverbindingen geeft hij aan Draadloze netwerkverbinding (Verbonden)\r\ntrust speedshare turbo.\r\n\r\n1394 verbinding (verbonden) met 1394 netwerkkaart\r\n\r\nLan verbinding, niet verbonden, netwerkkabel is niet aangesloten??\r\n\r\nDeze kabel is wel aangesloten aan doet het ook, want ik heb het nu op mijn laptop, en heb ook gewoon verbinding. Wat zou er aan de hand zijn. \r\n\r\nGraag jullie antwoorden. vriendelijke groeten.:confused: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2007 staan er geen ? of ! in je apparaat beheer\r\n\r\nheb je wel je mobo cd rom gedraaid en heeft deze alles geinstalleerd Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2007 zou echt niet weten wat een mobo cd is, maar ik heb wel alle drivers geinstallerd voor netwerk enz.\r\ndraadloos doet het wel, dat vind ik vreemd. Ik heb ook gekeken naar de instellingen op de desktop voor lanverbindingen, en deze staan gelijk aan die van mijn laptop. Nog iemand suggesties Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2007 Ik heb het probleem voorlopig opgelost, ik heb een goedkoop router tussen gezet, en nu heb ik wel een lan verbinding, maar ik wil weten, waarom dit niet wil als ik de kabel direct aansluit op de pc????? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2007 de mobo cd is de cd die de hardware van je (mo)eder(b)ord actieveerd\r\n\r\nhoe had je het aangesloten, soms comp -- comp\r\n\r\nhiervoor heb je een s.g. kruiskabel nodig en moet je het ip gebeuren zelf instellen\r\n\r\nmet 2 en internet of meerdere computers is vaak beter een router er tussen te zetten\r\nbij het aan laten van dhcp regeld deze alle instellingen Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen