Ga naar inhoud

geheugen kwijt memorysticks

Aanbevolen berichten

Hallo, \r\n\r\nIk heb al zitten zoeken maar kon zo niks er over vinden. \r\n\r\nIk heb 2 geheugen sticks 1 sony en 1 sandisk \r\n\r\nNu waren ze 1gb alleen de computer zij dat ik ze op nieuw moest formateren en nu zinn ze nog maar 231mb \r\n\r\nHet zijn memorysticks pro duo. \r\nheb ze meerdere malen geformateert ook in de camera\r\n\r\nKan iemand me mischien helpen want ik weet het niet meer
Link naar reactie
[QUOTE=Dontworry;342457]Beetje wazig FRZ1000.\r\n\r\nIk begrijp je hebt twee geheugen stick`s voor een digitale camera?\r\nJe hebt de foto`s verwijdert toen deze vol was (formatteren).\r\nNu herkend de camera de geheugen stick`s niet meer?[/QUOTE]\r\n\r\nJa ik heb 2 geheugensticks voor camera.\r\nToen ik deze in de pc deed zij hij dat ik moest formateren dit heb ik gedaan, maar toen bleef er maar 231mb over en ben ik de rest van de mb\'s kweit bij bijde memorysticks is dit gebeurt.\r\n\r\nik heb hem al meerdere malen nu geformateerd in pc en camera maar krijg het niet terug.\r\n\r\n[B]De camera herkend de geheugenstick wel maar als 231mb meer niet[/B]
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;342468]Nooit door de pc geheugen kaartjes laten formateren.\r\nAls je dat al wilt doen ,(hoeft eigenlijk NOOIT) ,dan moet je dat doen met het apparaat waar je ze in gebruikt . In de kamera dus.\r\nMisschien kun je ze dus opnieuw formateren in de kamera.[/QUOTE]\r\n\r\nDat is juist het probleem ik moest formateren anders herkende de pc de kaart niet
Link naar reactie
Nee ik weet geen oplossing, ik heb hoog en laag op internet gezocht, maar vond niets wat maar ook enigzins leek op wat jij schrijft.\n\nHet vreemde vind ik dat het bij twee sticks gebeurt, alsof iets van buitenaf een deel van die sticks uitschakelt. Maar het enige waar ik dan aan kan denken is dat een defecte kaartlezer FISIEK je stick kapot maakt, en dat zelfs een nieuwe stick ook weer kaduuk gaat.\nHeb je al in een andere computer geprobeert ?\n\nProbeer nog even:\n\nopdrachtprompt openen (ergens in je menu \"start - programma\'s\")\n\ntype daar:\n[code] CHKDSK D: /F /R /X >> C:\\STICK.TXT[/code]\n\n(! D: is de schijfletter zoals de verkenner die weergeeft)\n\nJe vind dan in C:\\STICK.TXT de uitvoer (het resultaat) van dat programma CHKDSK (checkdisk dus).\nMisschien kan je ons dat tonen ?\n\nAls je allebei de sticks na elkaar doet, komt het in hetzelfde STICK.TXT.\nMislukt dat, verwijder dat bestand dan even, want elke programma-uitvoer zoals daar getyped komt nu in dat bestand, en we willen er maar twee (iedere stick één) zien.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...